کد خبر : 1614347 | 07 خرداد 1398 ساعت 16:39 | 805 بازدید | 0 دیدگاه

سرمربیگری شفر در بنی یاس تایید نشد

با وجود اعلام رسانه های اماراتی خبر سرمربیگری شفر در باشگاه بنی یاس خبر سرمربیگری این مربی آلمانی هنوز تایید نشده است.

به گزارش ورزش سه، امروز توئیتر رسمی روزنامه الاتحاد خبر از توافق وینفرد شفر با باشگاه بنی یاس برای قبول هدایت این تیم در فصل آینده را منتشر کرد، خبری که در صورت درست بودن می تواند بهترین خبر ممکن برای مدیران استقلال باشد.

 

باشگاه استقلال بعد از بازی با پدیده و در شرایطی که این تیم شانس قهرمانی خود را از دست داده بود تصمیم گرفتند وینفرد شفر را از کار برکنار کنند. قرارداد شفر با استقلال برای فصل بعد یک میلیون و 200 هزار دلار بود و خیلی ها نگران بودند که چون این مربی به احتمال زیاد با پیشنهادی روبرو نمی شود این باشگاه مجبور است کل قرارداد فصل بعد او را پرداخت کند.

 

با این حال از دو هفته پیش رسانه های اماراتی خبر از پیشنهاد باشگاه بنی یاس به شفر را مخابره کرده اند و امروز توئیتر رسمی رونامه الاتحاد خبر داد که شفر با باشگاه بنی یاس به توافق نهایی رسیده است.

 

این اتفاقی است که اگر صحت داشته باشد بهترین اتفاق ممکن برای استقلال خواهد بود چون مدیران این باشگاه مجبور نیستند پول فصل آینده این مربی آلمانی را پرداخت کنند.

 

البته یکی از افراد نزدیک به شفر که نقش مهمی در تصمیم های او دارد به ورزش سه گفت این دقیقا شبیه به شایعاتی است که دو هفته پیش به راه افتاده بود و این مربی آلمانی پیشنهاد باشگاه بنی یاس را قبول نکرده است.

 

در این بین گفته می شود چون طبق قوانین کشور مالیات او باید 50 درصد از قراردادش را به عنوان مالیات به این کشور بدهد شفر نمی خواهد پیشنهاد بنی یاس را قبول کند.

 

تایید نشدن سرمربی گری شفر در بن یاس

دیدگاه‌ها