کد خبر : 1000423 | 16 بهمن 1391 ساعت 11:07 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

حقی : حیف است پیکان سقوط کند

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: تا به حال ندیده بودم چنین گل‌هایی بخوریم.

حقی : حیف است پیکان سقوط کند
داوود حقی در مورد شکست دو بر صفر پیکان مقابل داماش گفت: خودمان هم نمی‌دانیم باید چه کاری انجام دهیم. مقابل داماش بازی بدی انجام ندادیم. هر دو تیم نیاز به برد داشتند اما در نیمه دوم گل‌های بسیار بدی دریافت کردیم. تلاش کردیم خودمان را جمع و جور کنیم اما شاکله تیم به هم خورده بود و راه به جایی نبرد.
به گزارش فارس ، وی در مورد اینکه گل‌های زیادی و ساده‌ای را دریافت می‌کنند و دلیل این موضوع چیست، اظهار داشت: نمی‌دانم باید چه بگویم در چند سالی که فوتبال بازی می‌کردم ندیده بودم چنین گل‌هایی را دریافت کنیم. خیلی گل خورده بودیم و واقعا دلیلش برای خودمان هم نامشخص است.
حقی در مورد اینکه حضور فیروز کریمی در پیکان چه تاثیری داشته است، خاطرنشان کرد: عبدالله ویسی هم برای پیکان زحمات زیادی کشید و دیدگاه‌های خودش را داشت. آقای کریمی نیز به تازگی کار را آغاز کرده و امیدواریم شرایط تیم درست شود. حیف است پیکان با این امکانات و پتانسیل سقوط کند و در دسته یک به میدان برود.
بازیکن پیکان در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد بازیکنان پیکان روحیه ندارند و سقوط را قبول کرده‌اند، گفت: ‌انسان با امید زنده است و ما همه تلاش مان را در این راستا انجام می‌دهیم. احتیاج به پیروزی داریم واگر این اتفاق بیفتد تیم از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار می‌گیرد. حالا که خدا کی به ما نظر می‌کند و می‌بریم را نمی‌دانیم.

دیدگاه‌ها