کد خبر : 1001287 | 28 بهمن 1391 ساعت 13:39 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

حاجی‌زاده:شرایط مالی داماش خیلی بد است

مدافع تیم فوتبال داماش گفت: برخی بازیکنان پول هفتگی و روزانه ندارند و امیدوارم هر چه زودتر مسئولان به مشکلات داماش رسیدگی کنند.

حاجی‌زاده:شرایط مالی داماش خیلی بد است
ابوالفضل حاجی‌زاده در خصوص دیدار فردای داماش مقابل راه آهن عنوان کرد: پس از اینکه دو برد پشت سر هم به دست آوردیم شرایط بهتری داریم. بازی با راه آهن سخت است و به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.
به گزارش فارس،وی ادامه داد: راه آهن هم اکنون شرایط خوبی نداشته و دو شکست تجربه کرده است. تلاش می‌کنیم تا در این دیدار از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم و سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.
مدافع داماش در مورد شرایطش یادآور شد: در زمان مربیگری هرندی بنا به دلایلی که به نظر خودش بود در ترکیب تیم قرار نمی‌گرفتم اما با حضور درخشان شرایط بهتر است و آمادگی کاملی دارم. در دیدار با پرسپولیس سه اخطاره بودم و بازی با ملوان را به میدان نرفتم.
حاجی‌زاده در خصوص 32 گلی که داماش دریافت کرده تاکید کرد: در زمان حضور هرندی ما گل زیاد دریافت می‌کردیم. 6 گل از فجر خوردیم. هر چند که در دریافت گل دفاع مقصر نیست. ما در ابتدای فصل بدنسازی خوبی نداشتیم و دفاع تیمی نداشتیم و بازیکنان نمی‌دانستند باید چه کاری انجام دهند اما با حضور درخشان شرایط متفاوت شد و کمتر بازی بود که گل زیادی دریافت کردیم.
وی افزود: در مجموع نسبت به نیم فصل اول شرایط‌مان بهتر شده چه زمانی که ابوذر رحیمی بازی می‌کند و چه زمانی که حاجتی به میدان می‌آید شرایط خوبی داریم.
مدافع داماش درباره قضاوت داوران و اعتقاد سرمربی این تیم مبنی بر اینکه داوران در بحران داماش نقش داشتند، عنوان کرد: در بازی مقابل مس کرمان که یک بر صفر عقب بودیم در نیمه اول باید بازیکنشان اخراج می‌شد. در دیدار مقابل آلومینیوم در گل اول این تیم بازیکنشان یک و نیم متر در آفساید بود. اگر همین 6 امتیاز را حساب کنیم هم اکنون 36 امتیازی می‌شویم و شرایط بهتری داشتیم.
حاجی‌زاده در مورد اینکه خطر سقوط داماش را تهدید می‌کند، گفت: اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنیم. ما تلاش می‌کنیم تا در رده‌های هفتم و هشتم قرار بگیریم. امتیاز‌ها در جدول به یکدیگر نزدیک است و با دو گل می‌توانیم جایگاه خود را بهبود بخشیم.
وی درباره وضعیت مالی باشگاه یادآور شد: وضعیت خیلی بدی است. خود من و برخی بازیکنان دیگر فقط 10 درصد قرارداد خود را گرفته‌ایم. یک چک من پاس نشده است اما مسئولین قول داده‌اند بعد از بازی با راه‌آهن به تعهدشان عمل کنند. برخی از بازیکنان پول هفتگی و روزانه ندارند اما به خاطر اینکه تیمشان را دوست دارند به میدان می‌آیند و بازی می‌کنند. امیدوارم این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود.

دیدگاه‌ها