کد خبر : 1002168 | 06 اسفند 1391 ساعت 11:00 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

صادق‌زاده: شرایط ما سخت‌تر از مهرام است

سرمربی تیم بسکتبال فولادماهان گفت: مهرام قهرمان 5 دوره لیگ برتر است و در بازی فردا شرایط ما سخت تر از این تیم خواهد بود.

صادق‌زاده: شرایط ما سخت‌تر از مهرام است
محسن صادق‌زاده در مورد شرایط تیم بسکتبال ماهان اظهار داشت: خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش می‌رود و تمرینات منظمی را در طول یک هفته گذشته انجام داده‌ایم. بازیکنان در آمادگی بالایی از لحاظ جسمی و ذهنی قرار دارند و مشکلی از این نظر نداریم.
به گزارش فارس ، وی در مورد دیدار با مهرام در نیمه‌نهایی گفت: من بارها گفته‌ام که پلی‌آف شرایط سختی دارد و مرحله به مرحله هم دشوار می‌شود. در این بازی هر 2 تیم برای رسیدن به فینال تلاش می‌کنند.
سرمربی تیم بسکتبال ماهان با اشاره به قدرت مهرام تاکید کرد: آنها قهرمان 5 دوره لیگ برتر هستند و همین موضوع شرایط ما را بسیار سخت تر می‌کند. ما نه تنها با مهرام بازی می‌کنیم، بلکه این قهرمانی‌ها را هم پیش رو داریم که باید از آنها عبور کنیم و قطعاً کار سختی است.
صادق‌زاده در مورد میهمانی این تیم در 2 بازی اول گفت: قانون فیبا این است که هر تیمی که در جدول رتبه‌اش بالاتر بود تعداد بازی های بیشتری را انجام دهد،، اما قانون محلی فدراسیون این است که میزبان بازی پنجم بر اساس تفاضل گل انتخاب می‌شود. ما هم بر این اساس تصمیم گرفتیم که 2 بازی اول را میهمان باشیم.
2 دیدار اول مهرام و ماهان در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال فردا و سه شنبه در تهران برگزار می‌شود.
دیگر دیدار این مرحله را پتروشیمی بندرامام و شهرداری گرگان برگزار می‌کنند.

دیدگاه‌ها