کد خبر : 1003258 | 16 اسفند 1391 ساعت 10:30 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

لنون: توانایی پیروزی مقابل یوونتوس را داریم

نیل لنون سرمربی تیم فوتبال سلتیک اسکاتلند در آستانه دیدار مقابل یوونتوس ایتالیا در مرحله برگشت لیگ قهرمانان اروپا گفت شاگردانش توانایی پیروز شدن مقابل صدر نشین سری آ را دارند.

 لنون: توانایی پیروزی مقابل یوونتوس را داریم
لنون گفت:« شما نمی توانید به تورین بیایید و انتظار نتیجه چهار بر یک یا چهار بر صفر را داشته باشید. ما قبلیت پیروزی در این دیدار را داریم و این همان چیزی است که به آن می اندیشیم. اگر بتوانیم همانند بازی در سلتیک پارک موقعیت های زیادی خلق کنیم شب بسیار خوبی برای ما خواهد بود.»
او گفت:« ما با قهرمان سری آ بازی داریم بنابراین من به بازیکنان خود خواهم گفت تا از این بازی و از ورزشگاه و فضای حاکم لذت ببرند و از چیزی نترسند. فشار وجود دارد اما ما باید تلاش کنیم . اگر ما بتوانیم در ایتالیا پیروز شویم دستاوردی بزرگ برای تیم جوان ما خواهد بود . انگیزه های زیادی برای این بازی وجود دارد. »
به گزارش پایگاه اینترنتی یوفا، سرمربی تیم سلتیک افزود:« چهار یا پنج سال است که در سطح لیگ قهرمانان اروپا بازی نکرده ایم. من خاطرات خوبی از بازی مقابل تیم های بزرگ جهان از جمله بارسلونا و یوونتوس و مربیان بزرگ دارم . این تجربه ای ارزشمند برای بازیکنانی است که در سال های نخست دوران حرفه ای خود قرار دارند.»

دیدگاه‌ها