کد خبر : 1003376 | 17 اسفند 1391 ساعت 15:38 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

نجاتی: نگرانی برای مصاف با سپاهان نداریم

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: از بابت نبود سه بازیکن کلیدی تیم در دیدار این هفته با سپاهان اصفهان نگرانی خاصی نداریم چون بازیکنان جایگزین آماده اند.

نجاتی: نگرانی برای مصاف با سپاهان نداریم
حسین نجاتی در گفتگو با مهر، با بیان اینکه برای کسب برتری در دیدار برابر سپاهان اصفهان باید با تمرکز بالا بازی کنیم، تصریح کرد: داشتن سه بازیکن کلیدی تیم ما در این دیدار می‌توانست ضریب موفقیت ما را بالاتر ببرد اما این طبیعت فوتبال است و ما باید به بازیکنان جایگزین هم اعتماد کنیم.
وی با بیان اینکه تمرینات آماده سازی تیم فوتبال صبای قم در آستانه دیدار حساس هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاه های کشور مقابل تیم سپاهان اصفهان خوب و مطلوب برگزار می شود، اظهار داشت: آخرین تمرین را امروز در تهران انجام می دهیم و امشب راهی اصفهان خواهیم شد.
سرپرست تیم فوتبال صبای قم حریف این هفته تیمش را یکی از مدعیان قهرمانی دانست و تصریح کرد: بازی سخت و بسیار نفس گیری در پیش داریم اما در شرایطی هستیم که باید تمام تلاش خود را برای بهبود جایگاه تیم در جدول رده بندی لیگ برتر انجام دهیم.
وی ادامه داد: تیم ما در فاصله زمانی بسیار اندکی که از بازی قبل با تیم استقلال تهران می گذرد، تمرینات خود را به صورت منظم و به شکلی جدی تر از گذشته پیگیری کرده است و بازیکنان از هر نظر در شرایط روحی و جسمی خوبی قرار دارند.
نجاتی ابراز داشت: طبیعی است که از دست رفتن امتیازات ارزشمند در دیدارهای قبلی به خصوص بازی هایی که داوری بیشتر به ضرر تیم ما بوده است، کمی بر سر بازیکنان ما سنگینی می کند اما تلاش آنها تا این هفته از رقابت ها واقعا قابل تقدیر است.
وی اضافه کرد: رقابت مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور یقینا بازی سختی است، آنها تیم خوب و منسجمی هستند و ما باید مقابل آنها تمرکزمان را حفظ کنیم تا بتوانیم موفق باشیم.
سرپرست تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: با انگیزه ای که بازیکنان ما در تمرینات از خود نشان داده اند، مطمئنا بازی خوبی ارائه خواهیم کرد و انشاءالله در پایان نیز نتیجه ای رقم بخورد که بتوانیم در جدول رده بندی نیز به مکان های بالاتر برویم.
بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کشورمان، دیدار تیم های فوتبال صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در دور برگشت از بازی های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 16 فردا جمعه 18 اسفندماه در فولاد شهر اصفهان به انجام می‌رسد.

دیدگاه‌ها