کد خبر : 1005008 | 07 فروردين 1392 ساعت 10:55 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

کمالوند: برای فصل آینده تصمیمی نگرفته‌ام

سرمربی تیم شهرداری تبریز در مورد تمدید قرار دادش با تیم شهرداری تبریز گفت: برای فصل آینده تصمیمی نگرفتم و تمام تمرکزم به صعود تیم شهرداری تبریز به لیگ برتر است.

 فراز کمالوند اظهار کرد: تیم شهرداری تبریز برای اینکه بتواند صدرنشینی خود در لیگ دسته یک را حفظ کند، باید از اهواز با دست پر به تبریز بازگردد.
به گزارش فارس از تبریز، وی افزود: بازی روز 10 فروردین بین دو تیم شهرداری تبریز و استقلال خوزستان در اهواز تکلیف تیم صدرنشین گروه را مشخص خواهد کرد و برای پیروزی به مصاف حریف خود می‌رویم.
سرمربی تیم شهرداری تبریز در مورد وضعیت تیم خود تصریح کرد: تمرینات تیم شهرداری تبریز از 29 اسفند به مدت سه روز تعطیل بود و  از سوم فروردین برای رویارویی با استقلال خوزستان تمرینات خود را آغاز کرده و برای  کسب امتیاز به مصاف تیم دوم جدول خواهیم رفت.
برای فصل آینده تصمیمی نگرفته‌ام
کمالوند در مورد تمدید قرار دادش با تیم شهرداری تبریز گفت: برای فصل آینده تصمیمی نگرفتم و تمام تمرکزم به صعود تیم شهرداری تبریز به لیگ برتر است.
وی سخت‌ترین بازی  فصل جاری تیمش را مقابل حفاری خوزستان نام برد و ابراز داشت: در این بازی که دو بر دو با تساوی خاتمه یافت، نزدیک به 60 دقیقه با یک یار کمتر بازی کردیم و فشار زیادی را متحمل شدیم.
کمالوند در مورد نتایج متوسط نیم فصل اول شهرداری تبریز نیز  گفت: ترکیب تیم شهرداری 70 تا 80 درصد تغییر یافته بود و برای رسیدن به هماهنگی لازم زمان احتیاج بود که خوشبختانه تیم شهرداری در نیم فصل دوم با نتایج خوبش به صدر جدول رسیده و امیدواریم در سه هفته باقیمانده نیز همین روند تداوم داشته و به لیگ برتر صعود کنیم.
برای تراکتورسازی تبریز آرزوی موفقیت دارم
سرمربی سابق تیم تراکتورسازی تبریز ضمن تمجید از بازی‌های آسیایی این تیم گفت: امیدوارم تیم تراکتورسازی بتواند از مرحله گروهی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا صعود کرده و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.
فراز کمالوند در سال 88 موفق شد تیم تراکتورسازی تبریز را به لیگ برتر برساند. در کارنامه وی رساندن تیم شیرین فراز کرمانشاه به لیگ برتر نیز به چشم می‌خورد و  وی امیدوار است که شهرداری تبریز را نیز به این موفقیت برساند.
تیم شهرداری تبریز در پایان هفته 23 لیگ دسته اول در گروه «ب» با 43 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

دیدگاه‌ها