کد خبر : 1005776 | 18 فروردين 1392 ساعت 11:58 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

چمن‌گلی:

هدف اصلی کشتی فرنگی قهرمانی درآسیاست

مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی گفت: هدف اصلی ما قهرمانی در مسابقات آسیایی هند است.

هدف اصلی کشتی فرنگی قهرمانی درآسیاست
عبدالله چمن‌گلی پس از اعلام ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی به رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: فرصت کمی در اختیار داشتیم و زمان کافی برای برگزاری انتخابی تیم ملی که از اهداف اصلی ماست را نداشتیم، به همین دلیل از نفرات دعوت شده به اردوها و ارزیابی آنها تیم را انتخاب کردیم.
به گزارش فارس،وی ادامه داد: ترکیبی از جوانان و با تجربه‌ها را انتخاب کردیم و هدف اصلی ما قهرمانی در این مسابقات است. امیدوارم کشتی‌های خوبی بگیریم و در نهایت با دست پر و عنوان قهرمانی بازگردیم. البته در سبک وزن حریفان سرسختی در آسیا داریم که در مدت باقیمانده، روی نقاط قوت و ضعف آنها با بچه‌ها کار خواهیم کرد.
مربی ارشد تیم کشتی فرنگی در پاسخ به این سؤال که پیش از این قرار بود نفرات برتر رقابت‌های قهرمانی کشور به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شوند، اما در ترکیب اعلام شده تنها در یک وزن این موضوع اتفاق افتاده است، گفت: همانطور که گفتم زمان زیادی دراختیار نداشتیم به همین دلیل ترکیبی از نفرات حاضر در جام جهانی و مسابقات قهرمانی کشور را در اردو مورد آزمایش قرار دادیم که حاصل آن انتخاب تیم مذکور بود.
وی تصریح کرد: هرچند می‌توانستیم نفرات برتر قهرمانی کشور را هم به مسابقات آسیایی اعزام کنیم، اما با توجه به هدف‌مان ترجیح دادیم بهترین‌ها را به این رقابت‌ها اعزام کنیم.
چمن‌گلی ادامه داد: در 55 کیلو حاجی‌پور و عبدولی انتخاب شدند که هرکدام شرایط بهتری داشته باشند اعزام خواهد شد. در 60 کیلو پاپی و 66 کیلو زیدوند که سابقه کسب مدال جهانی در مسابقات جوانان جهان را هم دارد انتخاب شده‌اند. در 74 کیلو علیزاده که از جوانان جویای نام و در 84 داود گیل‌نیرنگ که او هم جوان و باتجربه اعزام می‌شوند. در سنگین وزن هم از بین باباجان‌زاده و قاسمی یک نفر انتخاب خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی در نظر دارد تیمی را متشکل از نفرات برتر رقابت‌های قهرمانی کشور به تورنمنتی در تونس اعزام کند. مطمئن باشید به زودی و در آینده نزدیک حداقل 4 تا 5 کشتی‌گیر خوب را در هر وزن در اختیار خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها