کد خبر : 1006948 | 31 فروردين 1392 ساعت 10:49 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

در پاسخ به فریچا

رورا: مقایسه کردن هیچ فایده‌‌ای ندارد

دستیار سرمربی بارسلونا در واکنش به اظهارات سخنگوی این باشگاه گفت: مقایسه کردن هیچ سودی نخواهد داشت.

رورا: مقایسه کردن هیچ فایده‌‌ای ندارد
جوردی رورا در خصوص اظهارات سخنگوی باشگاه که ادعا کرده بود ویلانووا از هر لحاظ بهتر از گواردیولا است، گفت: مقایسه کردن هیچ فایده‌ای ندارد.
به گزارش فارس،وی با بیان اینکه هرکسی در اظهار نظراتش آزاد است، ادامه داد: همه ما چند سال است که در این باشگاه هستیم، تلاش می‌کنیم کارمان را انجام دهیم و مقایسه کردن هیچ سودی ندارد. فکر نمی‌ کنم فریچا قصد بی‌اعتبار کردن تلاش‌های سرمربی سابق را داشته باشد زیرا همه ما در آن زمان هم در باشگاه بودیم.
دستیار سرمربی بارسلونا با اشاره به بازی این هفته مقابل بایرن‌مونیخ در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم تمرکز بی‌شماری روی پپ باشد. او سال آینده در بایرن خواهد بود اما آنها در حال حاضر مربی دیگری دارند. ما روی مسابقه و بازیکنان تمرکز می‌کنیم.
رورا در خصوص آمادگی پویول برای بازی در مونیخ گفت: باید ببینیم او به بازی برگشت می‌رسد یا نه اما قطعا در دور رفت بازی نخواهد کرد.
وی همچنین ادامه داد: ماسکرانو به خوبی در حال بهبود است اما شاید بهتر باشد او هم در دور برگشت به میدان بیاید.
دستیار ویلانووا تأکید کرد: به 9 امتیاز نیاز داریم تا قهرمانی خود در لیگ را قطعی کنیم و تلاش می‌کنیم هرچه زودتر این امتیازات را به دست آوریم. حتی اگر فقط در لیگ قهرمان شویم باید به تیم‌مان افتخار کنیم.

دیدگاه‌ها