کد خبر : 1007048 | 01 اردیبهشت 1392 ساعت 09:27 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

رورا: قهرمانی لالیگا در هفته آینده تخیلی است

دستیار سرمربی بارسلونا، قطعی دانستن قهرمانی تیمش در هفته آینده لالیگا را رد کرد.

رورا: قهرمانی لالیگا در هفته آینده تخیلی است
جوردی رورا با وجود پیروزی شب گذشته تیمش مقابل لوانته، قهرمانی زودهنگام در لالیگا را رد کرد.
گل دیرهنگام فابرگاس اختلاف 13 امتیازی بارسلونا و رئال را حفظ کرد تا کاتالان‌ها در صورتی که هفته آینده مقابل اتلتیک بیلبائو به پیروزی برسند و رئال در دربی مادرید شکست بخورد، از لحاظ ریاضی قهرمان لالیگا شود اما رورا رویای رسیدن به قهرمانی زودهنگام را رد کرد و از بازیکنانش خواست به تلاش ادامه دهند.
وی اظهار داشت: آیا ما هفته آینده قهرمان لالیگا می‌شویم؟ این تنها یک داستان تخیلی در حال حاضر است.
مربی 45 ساله ادامه داد: امروز بازی سختی داشتیم که نشان داد لالیگا بسیار پیچیده است. امیدواریم هرچه زودتر قهرمان شویم اما در حال حاضر تنها بر روی بازی‌هایمان تمرکز می‌کنیم.
داوید ویا در نیمه اول یک ضربه پنالتی را از دست داد اما رورا معتقد است که ملی‌پوش اسپانیایی همچنان در حال تلاش برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی در دیدار مقابل بایرن‌مونیخ در نیمه‌ نهایی لیگ قهرمانان اروپا است.
وی خاطرنشان کرد: هیچ ارتباطی میان اینکه ویا امروز 90 دقیقه بازی کرد با بازی نکردن در بازی روز سه‌شنبه وجود ندارد. ما بعدا در این باره تصمیم‌ می‌گیریم. همه شانس بازی کردن دارند.
دستیار ویلانووا اضافه کرد: آبیدال بازیکنی اسثتنایی است و اینکه امروز 90 دقیقه کامل بازی کرد، فوق‌العاده است. حضور او مقابل بایرن‌مونیخ را ارزیابی می‌کنیم. او نشان داد که می تواند یکی از گزینه‌های حضور در ترکیب اصلی باشد.
رورا درخصوص غیبت مسی در دیدار شب گذشته برای جلوگیری از مصدومیت و حضور الکسیس در ترکیب اصلی گفت: الکسیس در چندین بازی اخیر در سطح خوبی بازی کرده و از عملکرد او رضایت زیادی داریم.

دیدگاه‌ها