کد خبر : 1007120 | 01 اردیبهشت 1392 ساعت 19:38 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

مسئولان دلیل محرومیت کمالوند را بیان کنند

معاون ورزش شهرداری تبریز در واکنش به رای کمیته هیات رسیدگی به تخلفات فدراسیون فوتبال مبنی بر ممنوع الفعالیت شدن سرمربی و کادر فنی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: مسئولان فدراسیون باید بگویند به چه دلیل فراز کمالوند و کادر فنی ما را محروم کرده‌اند.

مسئولان دلیل محرومیت کمالوند را بیان کنند
میرمعصوم سهرابی در خصوص وضعیت فراز کمالوند که از نظر کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای فعالیت در لیگ بر‌تر مشکل دارد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: پیش از آغاز رقابتهای این فصل لیگ آزادگان در خصوص فعالیت کمالوند از کمیته‌های مربوطه در فدراسیون فوتبال استعلام گرفتیم و آن‌ها گفتند وی برای همکاری با باشگاه شهرداری مشکلی ندارد.
وی در واکنش به صدور رای عصر یکشنبه هیات رسیدگی به تخلفات فوتبال مبنی بر محرومیت کادر فنی و سرمربی این تیم اظهار داشت: مسئولان فدراسیون فوتبال باید اعلام کنند که به چه دلایل این تصمیم را گرفته اند.
به نقل از مهر، عضو هیات مدیره باشگاه شهرداری تبریز در خصوص صعود تیم فوتبال شهرداری به رقابتهای لیگ بر‌تر اضافه کرد: ما فصل گذشته نیز در رقابتهای لیگ بر‌تر حضور داشتیم که متاسفانه به رقابتهای دسته اول سقوط کردیم. بلافاصله پس از آنکه سقوط ما مسجل شد، هیات مدیره باشگاه تشکیل جلسه داد و به آسیب‌شناسی دلایل سقوط خود پرداختیم و نقاط ضعف خود را شناسایی کردیم.
وی در همین خصوص افزود: در نشست‌هایی که پس از سقوط تیم داشتیم، طوری برنامه‌ریزی کردیم که ظرف یک فصل، دوباره به لیگ بر‌تر برگردیم و چون اگر این اتفاق نیفتد به سرنوشت تیم‌هایی مانند پاس و ابومسلم مبتلا می‌شویم و چند سال طول می‌کشد تا به لیگ بر‌تر برگردیم. البته سطح ما از لحاظ امکانات سخت افزاری، زیر ساخت‌ها و مسائل فنی بالا‌تر از تیمهای دیگر لیگ بر‌تر است و برگشت ما به رقابتهای لیگ بر‌تر چیزی دور از انتظار نبود.
سهرابی تاکید کرد: خوشبختانه با امکانات فنی و زیر ساختی که داشتیم و با به کارگیری کادر فنی باتجربه و همچنین استفاده از بازیکنان جوان و با تجربه توانستیم، حمایت شهرداری و شورای شهر تبریز و بویژه پشتیبانی خوب تماشاگران توانستیم پس از یکسال حضور در رقابتهای لیگ آزادگان به لیگ بر‌تر برگردیم.
وی با اعلام اینکه حداقل ۵۰ درصد از بازیکنان فعلی تیم را حفظ خواهند کرد؛ در خصوص وضعیت ادامه همکاری با کادر فنی تیم اظهار داشت: قرار است در هفته آینده هیات مدیره نشستی را برگزار کنند و موضوعات مختلف باشگاه از جمله ادامه همکاری با کادر فنی فعلی را مورد رسیدگی قرار دهند. خود ما تمایل به ادامه همکاری فراز کمالوند داریم و هفته آینده قرار است با او وارد مذاکره شویم تا ببینیم شرایط وی برای ادامه همکاری با باشگاه شهرداری تبریز به چه صورت است.
عضو هیات مدیره باشگاه شهرداری تبریز در خصوص صحبت‌هایی که در خصوص تبانی‌های منتسب به برخی عوامل باشگاه شهرداری تبریز با بعضی بازیکنان تیمهای دیگر مطرح می‌شود، تصریح کرد: این مسائل را افرادی مطرح می‌کنند که انتظار صعود مجدد تیم شهرداری تبریز به لیگ بر‌تر و سه نماینه داشتن فوتبال آذربایجان در لیگ بر‌تر را ندارند. ۱۵ سال قبل نیز فوتبال تبریز با حضور تیم‌های تراکتورسازی، ماشین سازی و شهرداری دارای سه نماینده در سطح اول باشگاه‌ها ایران بود.
وی اعلام کرد: در حال حاضر نیز فوتبال تبریز از زیر ساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای داشتن سه سهمیه در رقابتهای لیگ بر تربرخوردار است. همه دیدند که ما در هفته آخر لیگ آزادگان مقابل تیم راهیان کرمانشاه به زحمت موفق به کسب امتیاز شدیم و تیم صنعتی خوزستان نیز سرنوشت صعودش به دست خودش بود که بازی را به تیم فولاد یزد واگذار کرد.
سهرابی در خصوص اظهارات مسئولان تیم صنعتی خوزستان و همچنین مدیرعامل تیم شهرداری بندرعباس مبنی بر درخواست مذاکره سرمربی تیم شهرداری با برخی بازیکنان این تیم پیش از دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری بندرعباس و شهرداری تبریز تاکید کرد: من نمی‌دانم چرا مدیرعامل شهرداری بندرعباس بعد سه ماه از خواب بیدار شده و چنین تهمت‌هایی را به ما می‌زند؟
وی در این خصوص افزود: آیا بازیکن تیم آن‌ها با کمالوند دیدار کرده که چنین اظهار نظرهایی را انجام می‌دهد یا چرا عوامل تیم ما باید به بازیکنان تیم شهرداری پیشنهادهای اغوا کننده بدهند؟ مگر شهرداری بندرعباس از شانس صعود برخوردار بود؟ شواهد کاملا نشان می‌دهد که آن‌ها از سوی چه کسانی شارژ شده‌اند؟
عضو هیات مدیره باشگاه شهرداری تبریز در پایان گفت: در حال حاضر ما از افرادی که بدون داشتن سند و مدرکی به ما تهمت زده‌اند، به مراجع قضایی شکایت کرده‌ایم و پیگیر این موضوع هستیم. آن‌ها باید در قبال تهمت‌هایی که به ما زده‌اند در دادگاه پاسخگو باشند. همه شاهد بودند در بازی تیم ما با یادآوران شلمچه، داور به اشتباه یک پنالتی را به ضرر ما اعلام کرد و شیث رضایی برای آنکه عدالت رعایت شود آن پنالتی را به بیرون زد، بنابراین تیمی که تا این حد به رعایت موازین اخلاقی پایبند است چگونه می‌تواند تن به تبانی با بازیکنان تیمهای دیگر بدهد.

دیدگاه‌ها