کد خبر : 1007223 | 02 اردیبهشت 1392 ساعت 17:26 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

والتر زنگا: ممکن است سرمربی سپاهان شوم

سرمربی تیم فوتبال النصر از احتمال حضورش در تیم سپاهان خبر داد و گفت: آنقدر مقابل سپاهان قرار گرفته‌ام که بازی با این تیم برایم عادی شده و فردا برای انتقام‌گیری به میدان می‌آیم.

والتر زنگا: ممکن است سرمربی سپاهان شوم
والتر زنگا در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و النصر امارات گفت: بازی‌های بین‌المللی همیشه برای ما اهمیت زیادی دارد. از این رو سعی می‌کنیم نتایج ارزشمندی در لیگ قهرمانان آسیا بگیریم. به دست آوردن سه امتیاز در بازی فردا اهمیت زیادی برای تیم النصر دارد و آمادگی لازم را برای این مسابقه داریم.
وی افزود: حذف النصر از لیگ قهرمانان آسیا دلیلی نمی‌شود که ما انگیزه کافی برای بازی با سپاهان نداشته باشیم. ما برای انتقام شکست بازی رفت به دیدار سپاهان می‌رویم. اگر بازیکنان ما انگیزه‌شان کم باشد و بخواهند در بازی فردا آرام باشند، بهتر است با خانواده‌هایشان بروند خرید و شغل‌شان را عوض کنند. تمرکز یک بازیکن حرفه‌ای باید تا آخر فصل روی بازی‌های تیمش باشد و جنگجویانه در میادین حاضر شود.
والتر زنگا با بیان اینکه احتمال دارد روزی سرمربی تیم سپاهان شود گفت: بازی کردن با تیم سپاهان دیگر برای من عادی شده است. زمانی که سرمربی تیم العین بودم دو مرتبه با این تیم بازی کردم و تاکنون چندین مرتبه مقابل آن‌ها قرار گرفته‌ام. حتی ممکن است روزی به ایران بیایم و سرمربی‌گری این تیم را بر عهده بگیرم، بنابراین شناخت کافی از این تیم دارم.
به گزارش ایسنا، حسن امین هافبک تیم النصر نیز درباره بازی با سپاهان گفت: این بازی برای ما مهم است و می‌خواهیم انتقام شکست در ایران را بگیریم و فقط به یک بازی خوب و ارزشمند فکر می‌کنیم.

دیدگاه‌ها