کد خبر : 1009166 | 21 اردیبهشت 1392 ساعت 12:27 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

گودرزی:تاج می‌ماند ولیگ هم 18تیمی می‌ماند

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم لیگ فصل آینده 18 تیمی باقی بماند.

گودرزی:تاج می‌ماند ولیگ هم 18تیمی می‌ماند
ناصر گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص پیروزی روز گذشته صنعت نفت آبادان مقابل پیکان و صعود یک پله‌ای این تیم اظهار داشت: ما در رده شانزدهم قرار گرفتیم و امیدوارم لیگ فصل آینده 18 تیمی باقی بماند تا ما به دیدار پلی‌آف برویم.
وی درباره اینکه هنوز هم با توجه به اینکه رئیس فدراسیون فوتبال رسما اعلام کرده لیگ فصل آینده 16 تیمی است و تاج هم اعلام کرده در یک صورت و آن هم رفتن من لیگ 18 تیمی خواهد ماند، آیا امیدوار است، یادآور شد: ان‌شاء‌الله تاج می‌ماند و لیگ هم 18 تیمی باقی می‌ماند. به هر حال ما پیگیری‌های خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم به این موضوع دست یابیم. خواسته 15 تیم لیگ برتری است. امیدوارم مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند.
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در مورد وضعیت تیمش تصریح کرد: هنوز چیزی مشخص نیست و در آینده نزدیک باید در این باره تصمیم بگیریم. حدود 10 بازیکن با ما قرارداد دارند و سایر نفرات هم باید با توافق طرفین در تیم بمانند. تلاش می‌کنیم تا در مسابقات با قدرت ظاهر شویم. اگر به لیگ یک رفتیم تیم قدرتمندی را ببندیم تا بتوانیم بار دیگر به لیگ برتر صعود کنیم.
گودرزی با اشاره به زحمات سازمان لیگ یادآور شد: جا دارد در پایان مسابقات لیگ برتر از زحمات مجموعه سازمان لیگ برتر تقدیر و تشکر کنم که برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام داده اند. امیدوارم برای فصل آینده این برنامه‌ریزی‌ها دقیقتر باشد و تعطیلات کمتری در میانه فصل به وجود آید.

دیدگاه‌ها