کد خبر : 1011382 | 11 خرداد 1392 ساعت 20:56 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

ابطحی: همه چیز پول نیست

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال شرکت حفاری گفت: شخصیت مدیر عامل باشگاه حفاری و رابطه ی نزدیکم با وی، فاکتورهای مالی را کمرنگ کرده، حفظ ارزش و احترام بالاتر از پول است.

ابطحی: همه چیز پول نیست
  سید مهدی ابطحی سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال شرکت حفاری گفت: به دلیل مشکلات شخصی که در این مدت به وجود آمد موفق نشدم در مورد وضعیتم در فصل بعد تصمیم گیری کنم اما با توجه به اینکه در حال حاضر تمام باشگاه ها به فکر تغییر در کادر فنی و تیم هستند مجبورم تا پایان هفته نظر خود را در مورد پیوستن به یک باشگاه اعلام کنم.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: باشگاه حفاری که در فصل قبل نیز با هم همکاری داشتیم، خواستار حضورم در کادر فنی تیم است و از چند باشگاه دیگر نیز پیشنهاد همکاری دارم البته هنگام تصمیم گیری در مورد حفاری به بحث مالی توجهی نخواهم کرد زیرا مدیر عامل این باشگاه در این مدت لطف زیادی به من داشته است از سوی دیگر شخصیت وی هر انسانی را جذب می کند.
ابطحی در ادامه بیان داشت:  حفظ ارزش و احترام همیشه نسبت به رقم قرار داد از الویت يبشتري برخوردار است که در باشگاه حفاری به این مهم دست یافتم، تمام این موضوعات باعث شده که تصمیم گیری به کار بسیار سختی تبدیل شود به دلیل شرایط بوجود آمده و پیگیری باشگاه ها برای تغییر در کادر فنی ، مجبورم در کوتاه ترین زمان انتخاب کنم.
* مدیران باید ایجاد انگیزه را بیاموزند
 سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال شرکت حفاری گفت: در حال حاضر تمامی باشگاه های ما با مشکل بزرگی روبرو هستند زیرا مدیر عاملان کشور ما نمی دانند از چه طریقی باید در بازیکنان و تیم انگیزه ایجاد کنند این در حالیست که در باشگاه های بزرگ جهان با وجود اینکه رقم قرار داد بازیکنان به حدی بالاست که هر شخصی ایجاد انگیزه در آنها را محال می داند اما تدبیر مدیر عاملان، این امر بعید را محقق می کند.
وی اظهار داشت: امیدوارم به زودی به سطحی از حرفه ای گری برسیم که به جای تغییر و تحولات هر روزه سطح انگیزه و توانایی بازیکنان را بالا ببریم./آق

دیدگاه‌ها