کد خبر : 1012247 | 20 خرداد 1392 ساعت 13:41 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

حمیدی: با زندگی‌مان بازی می‌کنند

بازیکن تیم فوتبال پاس همدان گفت: پاس را به مرحله پلی‌آف لیگ برتر رساندیم، اما هیچ مسئول و تماشاگری حمایت نمی کند.

حمیدی: با زندگی‌مان بازی می‌کنند
لفته حمیدی در مورد شرایط پاس همدان برای بازی در مرحله پلی‌آف لیگ برتر اظهار داشت: خبرهای خوبی در پاس وجود ندارد. نه کسی حمایت می‌کند و نه کسی قراردادهایمان را پرداخت می‌کند. هواداران هم پس از پیروزی مقابل مس سرچشمه هیچ گاه سر تمرین حضور پیدا نکردند.
به گزارش فارس،وی ادامه داد:‌ پاس همدان را به مرحله پلی‌آف رسانده‌ایم، اما تاکنون 30 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌ایم. می‌خواهیم اعتصاب کنیم و تمرین نکنیم اما باز هم به خاطر خودمان و مردم مقابل ذوب‌آهن هم با قدرت بازی خواهیم کرد.
بازیکن پاس همدان گفت: نمی‌دانیم باید مشکلات‌مان را به چه کسی بگوییم؟ امروز به دیدار افتخاری مدیر کل ورزش و جوانان همدان رفته بودیم، اما او گفت که هیچ کاره است و کاری نمی‌تواند انجام دهد. اگر این طوری بود چرا پاس را از تهران به همدان منتقل کردند؟ ما کل درآمدمان از فوتبال است و کار دیگری نداریم چرا با زندگی ما بازی می‌کنند؟
حمیدی در مورد دیدار با ذوب‌آهن عنوان کرد: این بازی برای ما حکم مرگ و زندگی دارد. با پیروزی در آن می‌توانیم راهی لیگ برتر شویم اما مشکلات روحی و روانی وجود دارد که کارمان را سخت کرده است. با این وجود انگیزه لازم را داریم که حداقل برای خودمان هم که شده لیگ برتری شویم.

دیدگاه‌ها