کد خبر : 1012423 | 21 خرداد 1392 ساعت 22:15 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

پاداش جداگانه‌ای برای صعود مستقیم به جام جهانی در نظر می‌گیریم

رسولی‌نژاد:احتمال‌تبانی قطر با ازبکستان‌وجود دارد

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به اینکه قطر دیگر شانسی ندارد احتمال تبانی آنها با ازبکستان وجود دارد.

رسولی‌نژاد:احتمال‌تبانی قطر با ازبکستان‌وجود دارد
 محمد رسولی‌نژاد پس از پیروزی 4 بر صفر ایران مقابل لبنان گفت: بازی بسیار خوبی بود. پیروزی دلچسبی را کسب کردیم، حتی می‌توانستیم دو برابر این گل‌ها را به ثمر برسانیم. به برد در مسابقه بعدی نیاز داریم. با توجه به اینکه قطر دیگر شانسی ندارد احتمال تبانی آنها با ازبکستان وجود دارد. دست بازیکنان به دلیل این بردی که به دست آوردند درد نکند.
به گزارش فارس، وی خاطرنشان کرد: همانطور که دیدید در دیدار مقابل قطر وزیر به قطر سفر کرد و بعد از این مسابقه رئیس‌جمهور قبل از دیدار مقابل لبنان در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرد. حضور در جام جهانی خیلی اهمیت دارد. همانطور که رئیس‌جمهور اعلام کرد باید تمرکز خود را روی حضور در مرحله دوم جام جهانی بگذاریم. امیدوارم از دیدار مقابل کره دست پر برگردیم. پیروزی مقابل قطر خیلی مهم است و امیدوارم با کسب این نتیجه در این دیدار بتوانیم صعود مستقیم به جام جهانی داشته باشیم.
رسولی‌نژاد در مورد پاداش تیم ملی خاطرنشان کرد: در صورت پیروزی مقابل کره پاداش می‌دهیم و اگر صعود مستقیم به جام جهانی داشته باشیم یک پاداش هم برای آن در نظر می‌گیریم.
وی در مورد وضعیت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال وضعیت آشفته‌ای دارد، استعفای فتح‌الله‌زاده موقع مناسبی نبود. فتح‌الله‌زاده یک استقلالی واقعی است و باید این شرایط را تحمل می‌کرد. برآوردمان حدود 20 تا 24 میلیارد تومان بدهی برای استقلال است و امسال این تیم چیزی حدود 20 تا 22 میلیارد تومان پول برای تیم بستن نیاز دارد. در این شرایط 40 تا 46 میلیارد پول استقلال می‌خواهد. توقع ما این است که رئیس‌جمهور به عنوان یک شخص ورزشی به این مسئله وارد شود. در حال حاضر استقلال 20 میلیارد پول نیاز دارد، امیدوارم قلعه‌نویی به زودی بازگردد. هواداران بدانند طی روزهای آینده حرف‌های خوبی از استقلال می‌شنوند.

دیدگاه‌ها