کد خبر : 1013461 | 01 تیر 1392 ساعت 08:41 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

فرشیدکریمی: از فوتبال خداحافظی نکرده‌ام

دروازه‌بان سابق پرسپولیس و راه آهن می گوید از فوتبال خداحافظی نکرده و به زودی تیم آینده‌اش را مشخص می کند.

فرشیدکریمی: از فوتبال خداحافظی نکرده‌ام
فرشید کریمی با تکذیب شایعه خداحافظی‌اش از فوتبال گفت: بر خلاف برخی اخبار منتشر شده تصمیمی برای خداحافظی از فوتبال ندارم. با این حال خروجم از راه‌آهن قطعی شده و با توجه به تصمیم کادر فنی از این تیم جدا شدم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم. چند سالی را در راه‌آهن سپری کردم و بازی‌های زیادی را برای این تیم انجام دادم.
به گزارش ایسنا،وی ادامه داد: در این چند سال از حضور در راه‌آهن لذت بردم، اما به هر حال این فوتبال است و یک روز باید از تیمی که در آن بازی می کنی جدا شوی.
کریمی درباره آینده خود هم گفت: با چند تیم مذاکراتی داشتم که منجر به توافق نشد. فعلا پیشنهادهایی وجود دارد که آنها را بررسی خواهم کرد و به زودی تصمیم می گیرم.
دروازه‌بان سابق پرسپولیس درباره صعود تیم ملی به جام جهانی، گفت: من همه مثل همه ایرانی‌ها در پوست خودم نمی‌گنجم. امیدوارم که در این یک سال با تدارک خوب از سوی مسئولان حضور شایسته‌ای در جام جهانی داشته باشیم.
وی درباره انتقال برادرش به تراکتورسازی، گفت: علی کریمی روزهای سخت‌تر از این را هم پشت سر گذاشته است، من امیدوارم که فصل موفقی در تراکتورسازی داشته باشد. تبریز هواداران خون گرمی دارد و حضور پر تعداد هواداران باعث می‌شود که بازیکن از فوتبال لذت بیشتری ببرد.
دروازه‌بان فصل گذشته راه‌آهن درباره جدایی علی کریمی از پرسپولیس، گفت: من زیاد اهل مصاحبه نیستم و دوست ندارم درباره هر چیزی صحبت کنم. پرسپولیس خانه همه ماست. به هر حال اتفاقاتی افتاده که من هم نمی‌خواهم بگویم که چه کسی مقصر بوده و چه کسی خوب بوده است. هم برای پرسپولیس و هم برای کریمی آرزوی موفقیت دارم، اما این را می‌دانم که خروج علی از پرسپولیس برای هواداران این تیم بسیار سخت است، چرا که او به بازی‌های پرسپولیس هیجان زیادی می‌داد.
وی ادامه داد: در فوتبال اتفاقاتی می افتد که غافلگیر کننده است، علی هم بعد از مسائلی که رخ داد، مقصد خودش را مشخص کرد، اما امیدوارم یک روز به پرسپولیس برگردد و با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کند.

دیدگاه‌ها