کد خبر : 1014895 | 14 تیر 1392 ساعت 12:43 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

گودرزی خواستار حضور داوطلبانه در اردوی تیم ملی

صادق گودرزی برای دومین بار طی هفته های اخیر نامه ای سرگشاده خطاب به حوزه مدیریت تیم های ملی کشتی آزاد نوشت و خواستار حضور داوطلبانه در اردوی تیم ملی شد.

گودرزی خواستار حضور داوطلبانه در اردوی تیم ملی
متن نامه صادق گودرزی که بطور اختصاصی در اختیار ایسنا قرار گرفته، به شرح زیر است:
" بسمه تعالی
با توجه به غیبت اینجانب در رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و از آنجایی که تصورم بر این بود این غیبت موجه است، خطاب به حوزه مدیریت تیم های ملی کشتی و شخص آقای رسول خادم نامه ای نوشتم و خواستار آن شدم تا در صورت امکان در رقابت های انتخابی مجدد حضور یابم؛ که متاسفانه این فرصت نصیبم نشد. با این وجود برخود واجب می دانم به رسم قدردانی شاگرد از معلم، قدردان
زحماتی باشم که تک تک اعضای کادر فنی برای کسب آمادگی حقیر در مسابقات گذشته متحمل شدند.
از روزی که متوجه قانونمند بودن رقابت های انتخابی شده ام، هیچگاه با این موضوع به مخالفت نپرداخته و حالا هم به عنوان عضوی کوچک از خانواده کشتی، بطور تمام قد از این قانون که نهایتا زمینه اعتلای ورزش ملی ما را فراهم کرده و در سنوات پیش رو حق را به حقدار خواهد رساند، حمایت می کنم.
به همین خاطر و برای اثبات حسن نیت خود از حوزه مدیریت تیم های ملی و مربیان محترم خواهشمندم در صورت امکان بنده را به اردوهای تیم ملی دعوت کنند تا بتوانم در حد توان کمک حال دوستان اعزامی ام به مسابقات جهانی باشم و با صرف نظر از خواسته های شخصی، در راستای پیشبرد منافع ملی، گام بردارم.
لازم به یادآوری می دانم که برگزاری قانونمند مسابقات انتخابی تیم ملی اتفاقی فرخنده در ورزش پهلوانی کشتی است و بذر امید را در دل کشتی گیران جوان و گمنامی که در سر سودای افتخار آفرینی دارند، خواهد کاشت. در پایان برای یکایک مربیان تیم ملی کشتی آزاد و آن دسته از دوستانم که با حضور در مسابقات انتخابی، طبق اصولی مشخص صاحب دوبنده تیم ملی خواهند شد، آرزوی موفقیت در آوردگاه جهانی مجارستان را دارم.
با تشکر
صادق گودرزی"

دیدگاه‌ها