کد خبر : 1014902 | 14 تیر 1392 ساعت 13:17 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

حاجتی: نباید با آبروی ابطحی بازی کنند

مدیر عامل باشگاه حفاری اهواز صحبت های مطرح شده از جانب عقابی علیه ابطحی را توهین به جامعه ورزش دانست و گفت نباید با آبروی چندین ساله ابطحی به این سادگی بازی کنند.

حاجتی: نباید با آبروی ابطحی بازی کنند
علیرضا حاجتی درباره صحبت‌هایی که رضا عقابی(سرمربی سابق شهرداری ساوه) علیه سید مهدی ابطحی مطرح کرده گفت: یکی از مسائلی که باعث شده همیشه به دنبال ابطحی باشم، این است که معتقدم او اخلاق و منش والایی دارد. من در دو، سه سال همکاری‌مان کوچک‌ترین موردی از او ندیدم. او با منش ورزشکاری تاثیر مثبتی بر ورزش استان گذاشت.
به نقل از ایسنا، وی افزود: پیش از این هم اعلام کردم که ابطحی به هر باشگاهی جز حفاری برود، برایش حاشیه درست خواهند کرد. چون رقابت ناسالمی بین مدیران و مربیان در سطح بالای ورزش وجود دارد. حتی اگر گربه‌ای 10 سال قبل از جلوی خانه کسی عبور کرده باشد، نبش قبر می‌کنند. همه به گذشته که رفته و آینده‌ای که نیامده کار دارند. چون رقابت ناسالمی در ورزش ما وجود دارد و اگر حاشیه‌ها اجازه دهند افتخارات زیادی مثل پیروزی جوان‌های والیبال مقابل ایتالیا و صعود به جام جهانی فوتبال به دست می‌آید.
مدیرعامل باشگاه حفاری اهواز همچنین، عنوان کرد: اگر عقابی با ابطحی مشکل دارد بهتر است که آن را رسانه ای نکند چون این‌ها مربی‌اند و آموزگار. این‌ها می‌خواهند به جوانان درس دهند. رسانه‌ها هم باید ارزش خودشان را بدانند و هر داستانی را منتشر نکنند تا کسی به خودش اجازه ندهد با آبروی دیگری بازی کند. مطرح کردن چنین صحبت‌هایی توهین به جامعه ورزش است. ابطحی، کاپیتان تیم ملی این مملکت بوده و آدم بزرگی است. صبح امروز گوشتی را جلوی گربه در حیاطمان انداختم سپس گربه برای تشکر جلوی پایم آمد. ما چه زمانی می‌خواهیم از هم سپاسگزاری کنیم؟ ما انسانیم و اشرف مخلوقات هستیم. چه زمانی می‌خواهیم به هم احترام بگذاریم؟ این حاشیه‌ها باعث می‌شود ورزش ملی ریزش داشته باشد. اگر ادعا می‌کنیم مسلمان هستیم و در ایرانمان تمدن داریم باید اخلاق را رعایت کنیم. راننده کسی است که ماشین ترمز بریده را نگه دارد. وگرنه همه می‌توانند در شرایط عادی ماشین را کنترل کنند. من به دوستانم توصیه می‌کنم وقتی عصبانی هستند آبی بنوشند و صلوات بفرستند و فردایش جواب دهند.
حاجتی در پاسخ به این پرسش که کادر فنی حفاری اهواز چه زمانی مشخص می‌شود، به ایسنا گفت: سه مربی را در ذهنم دارم، اما علنی نمی‌کنم. مهم این است که حفاری با یک مشت جوان در این آب و خاک افتخار آفرینی کند. با این حال من به دنبال مربی هستم که به تیم بخورد. همه گزینه‌ها خوب و دوست داشتنی‌اند اما مربی که خصوصیاتش بهتر بوده و بتواند جای ابطحی را پر کند، انتخاب خواهد شد. به احتمال فراوان سرمربی را اواسط هفته‌ آینده معرفی می‌کنیم. گزینه اول و آخرمان برای فصل بعد ابطحی بود، اما وقتی دلش در اهواز خوش نیست، چه کار کنیم؟ او به لحاظ روحی وضعیت خوبی نداشت و باید به شهرش باز می‌گشت. هر تیمی هم که رفته خدا به همراهش باشد. ما ابطحی را دوست داریم و اگر در آینده بخواهد، باز هم در خدمتش خواهیم بود.
او در ادامه مذاکره با محمود خوراکچی را نه تاکید کرد و نه تکذیب.
مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز همچنین با اشاره به این که هدف تیم فوتسالشان در فصل بعد، قرار گرفتن بین چهار تیم اول است به ایسنا گفت: سیاستگذاری ما مثل فصل‌های قبل جوانگرایی و توجه به بازیکنان پایه است. ما باز هم در تیم فوتسال لیگ برتری‌مان از بازیکنان جوان استفاده می‌کنیم. تیم امیدمان هم این روزها در آستانه قهرمانی قرار دارد.

دیدگاه‌ها