کد خبر : 1015704 | 22 تیر 1392 ساعت 00:58 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

جمال میرزایی: فکر نمی‌کردم حذف شوم

جمال میرزایی پس از حذف از رقابت‌های کشتی بازی‌های دانشجویان جهان گفت: با روحیه خوبی به یونیورسیاد آمدم و فکر نمی‌کردم حذف شوم.

جمال میرزایی: فکر نمی‌کردم حذف شوم
  ملی‌پوش وزن 96 کیلوگرم کشتی آزاد تیم دانشجویان درباره حذفش از این رقابت‌ها اظهار کرد: کشتی‌گیران درجه یک و دو دنیا در این بازی‌های حضور داشتند. دور اول با کشتی‌گیر قرقیزستانی مسابقه دادم. نمی‌خواهم باختم را توجیه کنم اما بیشتر کار می‌کردم ولی داوران به من اخطار دادند و با نتیجه 2 بر یک به حریفم باختم و حذف شدم. حریف قرقیزی نیز دو دور بعد از من کشتی‌هایش برد و در نهایت به نماینده آذربایجان باخت و حذف شد.
به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه فکر نمی‌کرد از رقابت‌های کشتی حذف شود، ادامه داد: با روحیه خوبی به این بازی‌ها آمده بودم ولی به هر حال کشتی است. فقط به قهرمانی فکر می‌کردم. گفته بودم که می‌خواهم همه حریفانم را خوب ببرم. زحمت کشیده بودم اما قسمت نشد.
میرزایی در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کند باید زودتر می‌جنبید و بهانه به دست داور نمی‌داد، تاکید کرد: امتیاز ما یک بر یک مساوی بود. من کار کردم که امتیاز اخطار را بگیرم. حریفم هم بد نبود. در المپیک کشتی گرفته بود. این تدبیر به ضرر خودم شد. با این که کار می‌کردم اما خودم اخطار گرفتم.
وی در پایان با بیان اینکه از حذفش ناراحت هست، به ایسنا گفت: غلامرضا محمدی برای من خیلی زحمت کشید. می‌توانستم پاسخ زحماتش را بدهم. به خاطر حذفم ناراحتم. از فردا تمرین‌هایم را آغاز می‌کنم و همه هدفم این است که در مسابقه‌های جهانی دو بنده تیم ملی را بپوشم.

دیدگاه‌ها