کد خبر : 1015831 | 23 تیر 1392 ساعت 10:21 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

نستا: ایتالیا در حال سقوط است

مدافع پیشین میلان بر این باور است که لیگ ایتالیا در حال سقوط است.

نستا: ایتالیا در حال سقوط است
الساندرو نستا که بیش از 200 بازی برای نیمه قرمز شهر میلان انجام داده، با این تیم دو بار قهرمانی در سری A، یک قهرمانی در کوپا ایتالیا، دو قهرمانی در سوپر جام ایتالیا و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است.
به گزارش فارس، او پیش از حضور در میلان، در ترکیب لاتزیو نیز درخشش زیادی داشت و با این تیم در سری A، کوپا ایتالیا، سوپر جام و جام برندگان جام اروپا را به دست آورده بود.
این مدافع میانی 37 ساله که اکنون در لیگ حرفه‌ای آمریکا و باشگاه مونترال ایمپکت بازی می‌کند بر این باور است که دوران حکمرانی تیم‌های ایتالیایی بر اروپا مدت‌ها است که پایان یافته و تیم‌هایی از لیگ برتر انگلیس و لالیگای اسپانیا و آلمان به قدرت‌های اصلی اروپا بدل شده‌اند.
«اکنون فوتبال ایتالیا بدون گردش مالی مانده و تیم‌ها پول کافی ندارند. به همین خاطر بازیکنان بزرگ جهان راهی لیگ‌های دیگر می‌شوند. لیگ‌های اسپانیا، انگلیس و آلمان جذاب‌تر هستند. ایتالیا در حال سقوط است.»
با این حال بازیکنانی مانند ماریو گومس از بایرن مونیخ به فیورنتینا پیوسته و کارلوس توز نیز از منچسترسیتی راهی یوونتوس شده است. نستا با ابراز شگفتی از این انتقال‌ها به تمجید از یوونتوس برای آوردن توز به ایتالیا پرداخت.
«این یک قرارداد خوب است. فکر نمی‌کردم بازیکنی مانند توز بخواهد در این شرایط در لیگ ایتالیا بازی کند. یووه کار بزرگی انجام داد.»

دیدگاه‌ها