کد خبر : 1016714 | 01 مرداد 1392 ساعت 02:28 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

گهر بلاتکلیف است

رئیس اداره ورزش و جوانان دورود از این‎که مالک یا بهره‎بردار گهر هنوز مشخص نشده است، انتقاد دارد.



گهر بلاتکلیف است
محمود رحمتی در مورد آخرین وضعیت مالکیت گهر اظهار کرد: چند نفر برای خرید امتیاز تیم اقدام کرده‎اند اما هنوز چیزی قطعی نشده و همین سبب شده که گهر بلاتکلیف باشد.
به گزارش ایسنا ، وی با بیان این‎که اگر تا آخر هفته بلاتکلیفی ادامه داشته باشد، سعی می‎کنم به دیدار آقای تورگ نماینده دادستانی در تیم بروم، تأکید کرد: باید هر چه سریع‎تر وضعیت تیم مشخص شود تا برای شروع لیگ مشکلی نداشته باشیم.
رحمتی با انتقاد از برخی لرستانی‎های مقیم مرکز، تصریح کرد: چرا تیمی که به استان می‎آید، برخی می‎خواهند صاحب آن شوند؟ چرا در تهران به آن‎ها تیم نمی‎دهند؟
رئیس اداره ورزش و جوانان دورود در ادامه صحبت‎هایش با اشاره به کسب عنوان بهترین تماشاگر لیگ از سوی هواداران گهر، گفت: نیم‎فصل اول که بازی‎ها در دورود برگزار نمی‎شد اما پس از بازی با استقلال در جام حذفی توانستیم موافقت برگزاری دیدارهای نیم‎فصل دوم لیگ برتر را هم بگیریم و از همان اول هدف‎مان این بود که تماشاگران گهر به عنوان الگو در کشور مطرح شوند.
وی با بیان این‎که به‎دست آوردن این افتخار نشان‎دهنده فرهنگ لرهاست، اضافه کرد: برای رسیدن به این هدف برنامه‎های زیادی اجرا کردیم و خدا هم کمک کرد تا این عنوان به هواداران گهر برسد.
رحمتی در مورد این‎که برخی از دست‎اندرکاران فصل گذشته گهر معتقدند این افتخار با تلاش‎های آن‎ها به دست آمده، تأکید کرد: این عزیزان که در دورود حضور نداشتند و آن‎ها هم مثل تیم‎های مهمان می‎آمدند و می‎رفتند. در لیگ دسته اول هم که نماینده دورود بالای 50 دیدار برگزار کرد، هرگز تماشاگران ما به هیچ تیمی بی‎احترامی نکردند.
وی استقبال و بدرقه، گوسفند قربانی کردن و تشویق‎ تیم‎های مهمان، به کار نبردن الفاظ رکیک و... را از جمله دلایل انتخاب هواداران گهر به‎عنوان بهترین تماشاگر لیگ قلمداد کرد.

دیدگاه‌ها