کد خبر : 1016844 | 02 مرداد 1392 ساعت 15:21 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

کاشی: صبا بهتر از پارسال است

کاپیتان تیم فوتبال صبا می‌گوید تیمش با وجود از دست دادن مهره‌های زیاد کار سختی را پیش‌رو دارد اما بهتر از پارسال خواهد بود.

کاشی: صبا بهتر از پارسال است
مرتضی کاشی درباره تمدید قراردادش با صبا برای هشتمین سال پیاپی اظهار کرد: از هشت سال پیش که به صبا آمدم، همیشه شرایط خوبی داشته‌ام. همیشه جو مناسبی در این تیم حاکم بود و خوشبختانه من هم توانستم نظر همه مربیان صبا را به خودم جلب کنم. امسال هم خدا را شکر شرایطم خوب است و به اعتقاد خودم بهتر از پارسال خواهم بود. هر چند سال قبل هم تا اواسط فصل عملکرد قابل قبولی داشتم و به امید دعوت به تیم ملی بازی می‌کردم اما مصدومیت شدید از ناحیه شکم سراغم آمد و مرا از کل تیم عقب انداخت. با این حال برای فصل جدید خوب تمرین کردم و امیدوارم بتوانم نظر کارلوس کی‌روش را به خودم جلب کنم. البته او به بازیکنان جوان اعتقاد بیشتری دارد ولی من هم 32 سال دارم و بیشتر خط دفاعی تیم ملی در همین رنج سنی هستند.
به گزارش ایسنا ، کاپیتان صبا درباره وضعیت تیمش پیش از اولین بازی در لیگ سیزدهم افزود: صبای امسال نسبت به فصل قبل خیلی جوان‌تر شده است. در کل تیم یک دست و جوانی داریم که باعث می‌شود کار برای با تجربه‌هایی مثل من و عنایتی سخت شود. جوانی آنها وظیفه ما را دو چندان می‌کند اما امیدوارم به مشکل برنخوریم. از طرفی هم بازیکنان خوب زیادی را از دست دادیم. نوری، لک، رضائیان، بدرلو، بختیاری‌زاده و اسلامی از تیم جدا شدند. با این حال شاید صبا قدرت قبل را نداشته باشد اما به اعتقادم به خاطر نیروی جوانی، دوندگی بیشتری خواهیم داشت و این فاکتور روی نتیجه‌گیری ما موثر است.
وی همچنین درباره کار با مایلی‌کهن بیان کرد: مایلی کهن جزو مربیان بادانش فوتبال ایران است. شرایط کار با او خاص بوده چون از لحاظ مدیریتی، باید بازیکن کاملی و منضبطی باشیم. هر کسی با او کار کند، شرایط یک بازیکن حرفه‌ای را درک خواهد کرد. همچنین خواسته مسئولان و سرمربی تیم قرار گرفتن صبا در بالای جدول است اما دیدگاهی که نسبت به ما وجود دارد، اشتباه است. برخی‌ فکر می‌کنند صبا با توجه به نتایجش در بازی‌های دوستانه در لیگ موفق نمی‌شود اما هدف ما کسب سهمیه آسیایی است که امیدوارم با کمک خدا و حمایت هواداران به آن برسیم. هواداران پارسال در برهه‌ای از زمان خوب به ورزشگاه می‌آمدند اما بعد باخت مقابل الشباب تعدادشان در ورزشگاه کمتر شد. ولی امیدوارم امسال حمایت‌هایشان را از ما دریغ نکنند.
کاشی در پایان در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که مدعیان فصل جدید از نظر او چه تیم‌هایی هستند، مطرح کرد: باز هم مثل سال گذشته یک مربع داریم که سپاهان، پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی چهار ضلع‌اش را تشکیل می‌دهند. روی فولاد هم می‌توان حساب کرد ولی شانس چهار تیمی که گفتم بیشتر است، چون شرایط متفاوت‌تری دارند و یارگیری بهتری در نقل‌وانتقالات داشتند.

دیدگاه‌ها