کد خبر : 1017102 | 05 مرداد 1392 ساعت 10:21 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت‌های جهانی دوومیدانی معلولین - فرانسه

عبدالرضا جوکار به نشان نقره دست یافت

عبدالرضا جوکار و سجاد نیک‌پرست در هفتمین روز از رقابت‌های جهانی دو و میدانی معلولین فرانسه به مدال‌های نقره و برنز دست یافتند.

عبدالرضا جوکار به نشان نقره دست یافت
در ادامه رقابت‌های جهانی دو و میدانی معلولین فرانسه و در هفتمین روز این مسابقات، شب گذشته عبدالرضا جوکار در ماده پرتاب نیزه، کلاس F52/53 با هفت ورزشکار دیگر به رقابت پرداخت که با رکورد 21 متر و 28 سانتی‌متر پس از نماینده جاماییکا به نشان نقره دست یافت؛ نماینده یونان نیز در جایگاه سوم این ماده ایستاد.
به گزارش فارس،روز گذشته، دو نماینده از فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان نیز در ماده پرتاب نیزه، کلاس F12/13 با هفت ورزشکار دیگر به رقابت پرداختند که سجاد نیک‌پرست با ثبت رکورد 58 متر و 47 سانتی‌متر به نشان برنز دست یافت و عرفان حسینی با رکورد 55 متر و 25 سانتی‌متر، در جایگاه چهارم ایستاد.
بدین ترتیب در پایان هفتمین روز از رقابت‌های جهانی فرانسه، شمار مدال‌های کاروان به 3 طلا، 2 نقره و 3 برنز رسید و ایران هم اکنون در جایگاه بیست و یکم این رقابت‌ها قرار دارد.
کاروان اعزامی ایران، با 9 ورزشکار جانباز و معلول و 2 ورزشکار از فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان در این مسابقات شرکت کرده است.
در رقابت‌های جهانی فرانسه، 1100 ورزشکار از 99 کشور جهان حضور دارند که رقابت‌های آنها در 207 ماده در حال برگزاری است و تا هشتم مرداد ماه در شهر لیون برپاست.

دیدگاه‌ها