کد خبر : 1018581 | 20 مرداد 1392 ساعت 15:20 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

فریادشیران: دوستان اصالتشان را فراموش نکنند

مربی تیم صبا گفت:من چند روز پیش حجت الاسلام علیپور را دیدم و به او گفتم چه عجب که پس از مدتها یک تکانی به خودتان دادید.

فریادشیران: دوستان اصالتشان را فراموش نکنند
نادر فریادشیران درباره بازی تیمش مقابل استقلال عنوان کرد:بازی خوبی بود.فکر می کنم ما در نیمه دوم کاملا بر جریان مسابقه تسلط داشتیم و فرصت های زیادی هم برای زدن گل به دست آوردیم اما در نهایت با یک گل مغلوب شدیم.به قول محمد مایلی کهن اینگونه باختن هم زیباست.
به گزارش اوج ، وی ادامه داد:قیاس صبا با استقلال قیاس مع الفارق است.خدا شاهد است ما تا اینجای مسابقات یک ریال نگرفته ایم.فقط دو پاداش قبل از بازی با استقلال دادند.مبلغ آن هم 400 هزار تومان بود که می دانید در برابر پاداش تیم های بزرگ نزدیک به صفر است.
مربی صبا افزود:ما پس از هر بازی،لباس بازیکنان را جمع می کنیم تا تدارکات برای مسابقه بعدی آن را آماده کند.پسرم از من پیراهن صبا را می خواست گفتم ندارم.من در تیم هایی کار کرده ام که در هر بازی دو دست پیراهن می دادند.بعد شنیده ام برخی افراد پس از مسابقه شنبه شب گفته اند پیراهن ما پلاستیک است و ایراد دارد!دوستان بهتر است اصالتشان را فراموش نکنند.من با افتخار می گویم بچه جوادیه هستم.اصالتم آذری است.
وی ادامه داد:می دانید روزبه چشمی که در بازی با استقلال 90 دقیقه بازی کرد قبلا کجا بوده است؟من برایتان می گویم.او بازیکن تیم جوانان پرسپولیس بود که از سوی این باشگاه رد شد و برای تست به تیم ما آمد.این اتفاقات مثبت را چه زمانی می خواهیم ببینیم؟همه فکر و ذکرمان شده است جام و قهرمانی و کاری به بازیکن سازی نداریم.همین فرهاد مجیدی را چه کسی اولین بار به تیم ملی دعوت کرد؟
فریاد شیران درباره تشویق مایلی کهن توسط هواداران استقلال اظهار داشت:کلا جو بازی نسبت به گذشته خیلی سالم بود.دست هواداران استقلال هم درد نکند.البته من چند روز پیش حجت الاسلام علیپور را دیدم و به او گفتم چه عجب که پس از مدتها یک تکانی به خودتان دادید.امیدوارم فوتبال ما به معنای واقعی کلمه پاک شود.

دیدگاه‌ها