کد خبر : 1021581 | 18 شهریور 1392 ساعت 15:06 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

بیرانوند: با سوشا مشکلی ندارم

دروازه‌بان تیم ملی امید و نفت تهران در بازی با مس کرمان توانست بعد از چند هفته نیمکت‌نشینی جای سوشا مکانی را بگیرد و فیکس بازی کند. البته این جابه‌جایی حاشیه‌هایی داشت که منجر به اخراج موقت سوشا مکانی شد.

بیرانوند: با سوشا مشکلی ندارم
مصاحبه سایت گل در این رابطه با علیرضا بیراوند را بخوانید.
بعد از مدت‌ها فیکس بازی کردی؟
خب من همیشه تلاشم خودم را کرده‌ام و در تمرینات سعی می‌کنم مانند یک گلر فیکس تمرین کنم. بعد از چند هفته این تصمیم کادرفنی بود که صلاح دیدن من در این بازی حضور داشته باشم و خوشحالم که توانست عملکرد مثبتی هم از خود نشان دهم.
فیکس شدن تو باعث ناراحتی سوشا شده بود و حاشیه‌هایی هم پیش آمد؟
اتفاق خاصی نبوده و من در این رابطه به عنوان یک بازیکن حق اظهارنظر ندارم اما فقط می‌دانم که هر ا تفاقی هم افتاده تصمیم مدیریت و کادرفنی بوده و من سعی می‌کنم تمرکزم فقط روی تمرین کردن و کار خودم باشد.
با سوشا مکانی مشکل خاصی که نداری؟
جالب است که به شما بگویم من نه تنها با سوشا مشکلی ندارم بلکه با هم دوستان خیلی صمیمی و نزدیک هستیم و در این مدت خیلی چیزها ازاو یاد گرفته‌ام و همیشه سعی کردم در کنار او با تمرینات خوب خودم را به کیفیت بالا برسانم. سوشا دوست من است و امیدوارم هر چه زودتر مشکل او در باشگاه حل شود.
دو گلر ملی‌پوش در یک باشگاه قبول داری باعث ایجاد حاشیه می‌شود؟
به نظر من این برای باشگاه هم خیلی خوب است چرا که ما از این بابت ناراحت نیستیم و هر دو تلاش می‌کنیم تا بتوانیم با تمرینات خوب در شرایط ایده‌آل باشیم تا بتوانیم به تیم خود کمک کنیم. بازی کردن و نکردن سوشا تصمیم کادرفنی است و من فکر می‌کنم این موضوع حداقل در مورد ما صدق نکند و مشکلی هم پیش نیاید.
نفت امسال خودش را به عنوان یک مدعی نشان داده فکر می‌کنید بتوانید این روند خوب را ادامه دهید؟
ما امسال تیم خیلی خوبی را در اختیار داریم و با مدیریت خوبی که مجموعه نفت دارد بی‌حاشیه کارمان را ادامه می‌دهیم و با توجه به بازیکنان خوب و آقای گل محمدی و مدیریت خوب نفت فکر کنم این سه عامل باعث شود که بتوانیم این روند را ادامه دهیم و دچار تزلزل نشویم.

دیدگاه‌ها