کد خبر : 1024552 | 16 مهر 1392 ساعت 16:46 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

سیموئز: نمی توانیم نظر همه را جلب کنیم

مربی تیم ملی فوتبال ایران به شوخی گفت: شاید خبرنگاران و کی‌روش از دیدن هر روزه یکدیگر خسته شوند.

سیموئز: نمی توانیم نظر همه را جلب کنیم
،آنتونیو سیموئز در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما امروز به زمین شماره یک ورزشگاه ازادی آمدیم تا تمرین کنیم تا بازیکنان با این شرایط بیشتر آشنا شوند. امیدوارم هر روز بتوانیم اینجا تمرین کنیم اما با توجه به اینکه این زمین اصلی و مسابقه است و زمین بسیار خوبی است برای اینکه این زمین خراب نشود مجبوریم در زمین‌های دیگر هم تمرین کنیم. شرایط زمین کمپ تیم ملی خوب نیست و در بهترین شرایط قرار ندارد بنابراین مجبوریم تلفیقی از زمین اصلی و زمین کمپ برای تمرین را مورد استفاده قرار دهیم.
به گزارش فارس،وی در مورد بازیکنان تیم ملی گفت: شرایط خوبی دارند و تمرینات خوبی را انجام می‌دهیم. فرصت خوبی است تا بازیکنان قدیمی و جدید در کنار یکدیگر باشند به خصوص اینکه اردوهای قبلی تیم ملی لغو شده است باید از این شرایط استفاده کنیم.
مربی تیم ملی در مورد اعتراض دو باشگاه فولاد و نفت به نداشتن بازیکن ملی‌پوش گفت: همه حق دارند که نظر بدهند اما ما نمی‌توانیم نظرات همه را جلب کنیم ما باید طبق نظر خودمان کار کنیم.
سیموئز در مورد علت مصاحبه نکردن کارلوس کی‌روش گفت: کی‌روش نمی‌خواهد هر روز صحبت کند زیرا این مسئله ممکن است باعث خستگی رسانه‌ها شود. برخی وقت‌ها خوب است که سایر مسئولان تیم ملی و افراد دیگر صحبت کنند و شرایط بهتری به وجود آید. خواست کی‌روش این است که همه در سطح حرفه‌ای باشند و همه اتفاقات به صورت حرفه‌ای رخ دهد. شاید برخی افراد نمی‌توانند این مسئله کی‌روش را درک کنند. (مربی تیم ملی به شوخی گفت) شاید دیدن هر روزه شما خبرنگاران و کی‌روش باعث خستگی دو طرف شود.
وی افزود: البته رابطه کی‌روش و رسانه‌ها و برعکس بسیار خوب است و هدف تمامی مجموعه تیم ملی آن است که تیم ملی موفق شود.

دیدگاه‌ها