کد خبر : 1025466 | 27 مهر 1392 ساعت 20:50 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

گودرزی: اشتباهات گذشته را تکرار نخواهیم کرد

مدیرعامل طلایی‌پوشان آبادان در خصوص مباحث مطرح شده پس از نتایج اخیر این تیم گفت: مجموعه مدیریتی موسسه تمام قد از کادر فنی و بازیکنان تیم صنعت نفت حمایت می‌کند.

گودرزی: اشتباهات گذشته را تکرار نخواهیم کرد
ناصر گودرزی در گفت و گو با تارنمای رسمی موسسه مطالبی را در خصوص نتایج اخیر تیم صنعت نفت و مسائل حاشیه‌ای مطرح شده بیان داشت.
برخی از سوالات و انتقادات هواداران را که از طریق سامانه پیامکی و سایت موسسه منعکس شده است در این گفت و گو مطرح می‌کنیم.
واکنش شما نسبت به نتایج تیم، اعتراض و نارضایتی هواداران چیست؟
با تقدیر و تشکر از هواداران خوب تیم مردمی صنعت نفت جا دارد که قبل از هر چیزی از این مردم خوب و شریف صمیمانه عذرخواهی می‌کنم. عذرخواهی نه به دلیل مساوی و باخت‌های متوالی تیم بلکه به دلیل عدم موفقیت در وظیفه اصلی خود نسبت به هواداران...
ممکن است بیشتر توضیح بدهید؟
همه کسانی که در دایره فوتبال قرار می‌گیرند از بازیکن، مربی، و کارشناس گرفته تا هواداران پیر و جوان به خوبی می‌دانند که برد و باخت جزیی از فوتبال است. بنا بر این در یک مسابقه همیشه یک طرف بازنده وجود دارد که متاسفانه فعلاً قرعه به نام ما خورده است. و اما وظیفه اصلی ما در قبال مردم ایجاد نشاط و شادکردن دل مردم است که در انجام این مهم متاسفانه موفق نبودیم و از این بابت از آنها پوزش می‌طلبیم.
به عنوان مدیرعامل موسسه دلیل عدم موفقیت را در چه می‌بینید؟
چهار عامل تبدیل کننده یک تیم معمولی و متوسط به یک تیم مقتدر عبارتند از: ۱- کادر قوی و با تجربه ۲- بازیکنان مناسب و شایسته ۳- برنامه‌های پشتیبان مدیریتی ۴- امکانات تمرینی و ... با نگاهی به اعضای کادر فنی تیم می‌توانید بیش از یک قرن تجربه و سابقه مربیگری و بازیکنی را در مجموعه کادر فنی مشاهده کنید.
بازیکنان تیم هم نسبت به سایر تیم‌های لیگ یک با تجربه‌تر و از نظر کیفی بهتر هستند. امکانات ورزشی شامل زمین‌های تمرین، سالن، و ... هم که به حمدالله از بسیاری از تیم‌های لیگ برتر هم بهتر است. و از جهت حمایت و برنامه‌ریزی هم تیم ما اولین تیمی بود که بسته شد و به اردوی بدنسازی رفت.
با همه این توضیحات چرا تیم صنعت نفت در حال حاضر در صدر جدول حضور ندارد؟
سوال خوبی است. ما در تمامی مسابقاتی که برگزار کرده‌ایم هم از نظر موقعیت گل و هم مالکیت توپ از تیم حریف سرتر بوده‌ایم ولی متاسفانه گل نزده‌ایم.
پس مشکل تیم را در نبود گلزن می‌بینید؟
مشکل در گلزنی است و نه گلزن. برای به ثمر رساندن یک گل بیش از این که به یک گلزن نیاز داشته باشید به یک تیم نیاز دارید که تشنه گل زدن باشد.
آیا تیم صنعت نفت تشنه گلزنی نیست؟
اتفاقاً خیلی تشنه است و همین تشنگی باعث ایجاد استرس و عدم تمرکز می‌شود.
می‌خواهید بگویید فشار روحی و روانی مانع نتیجه‌گیری می‌شود؟
کاملاً درست است. مشکل تیم ما ضعف بازیکن و مربی نیست. ضعف بدنی و یا ضعف تکنیکی و تاکتیکی نیست. بازیکنان تیم مشکل روحی و روانی دارند و البته باید اذعان کرد که در اجرای دستورات تاکتیکی کادر فنی هم موفق عمل نکرده‌اند.
علت را در چه می‌بینید؟
روشن است، هیچ کدام از ۱۱ بازیکن این تیم سال گذشته در کنار هم بازی نکرده‌اند و این اولین تجربه آنها می‌باشد. برای انسجام تاکتیکی، تیم و کادر فنی به زمان بیشتری نیاز دارند.
برای حل مشکل روحی و روانی تیم چه کاری انجام داده‌اید؟
برای حل این مشکل باشگاه یا روانشناس تیم نمی‌تواند به تنهایی راه حل پیدا کند. بازیکنان تحت فشار شدید انتظارات مردم هستند. در بازی روز گذشته تیم تراکتورسازی و تیم فولاد خوزستان، ۳۵ هزار هوادار تراکتورسازی پس از دریافت گل مساوی یک صدا فریاد می‌کشیدند «عیبی یوخ» یعنی اشکالی ندارد.
می‌خواهید هواداران را عامل اصلی باخت‌ها و ناکامی‌های تیم معرفی کنید؟
منظور من این است که هواداران با حضور پر رنگ خود و حمایت ۹۰ دقیقه‌ای از این تیم حتی در بدترین شرایط می‌توانند روحیه از دست رفته را به تیم بازگردانند.
فکر می‌کنید با این حمایت‌ها، مشکلات تیم حل می‌شود؟
حداقل از بعد روحی و روانی پاسخ مثبت است. مطمئن باشید با حمایت هواداران و حضور ۱۰ هزار نفری در ورزشگاه و با تشویق ۹۰ دقیقه‌ای فارغ از نتیجه، تیم متحول می‌شود.
آیا قبول دارید مشکلات تیم صنعت نفت فقط روحی و روانی نیست؟ مشخص است که این تیم در برخی نقاط نیاز به ترمیم دارد، برای این منظور چه برنامه‌ای دارید؟
برای ترمیم و بازسازی نفرات باید تا نیم فصل منتظر بمانیم و قول می‌دهم که شایسته‌ترین بازیکنانی که تمایل دارند به تیم صنعت نفت بپیوندند و مورد تایید کادر فنی باشند را به تیم اضافه خواهیم کرد.
در مورد کادر فنی آیا تغییراتی در پیش است؟
به جای پاسخ به این سوال از شما سوال می‌کنم سال گذشته که احساسی عمل شد و چهار سرمربی و ۱۰ مربی عوض شدند نتیجه چه شد؟ به ما اجازه بدهید اشتباهات سال گذشته را دوباره مرتکب نشویم. چرا نباید برای یک بار هم که شده از گزینه ثبات استفاده کنیم؟
تا کی و به چه قیمتی؟
مگر خود هواداران پس از سقوط تیم اعلام نکردند که حتی اگر چند سال طول بکشد و تیم در لیگ یک باقی بماند ولی ساختار باشگاه درست شود، از ما حمایت خواهند کرد؟
پس از قاسم‌پور و کادر فنی حمایت خواهید کرد؟
مطمئن باشید مجموعه مدیریتی موسسه ضمن ارزشگذاری به خواست هواداران، تمام قد پشت سر قاسم‌پور، کادر فنی، و بازیکنان ایستاده است و با حمایت مردم خوب و شریف آبادان و با یاری جستن از لطف خداوند منان شاهد روزهای خوب و آشتی مجدد مردم با سکوهای ورزشگاه پیر تختی آبادان خواهیم بود.

دیدگاه‌ها