کد خبر : 1025535 | 28 مهر 1392 ساعت 14:50 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

نستا در پایان فصل خداحافظی می‌کند

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا اعلام کرد در انتهای این فصل از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

نستا در پایان فصل خداحافظی می‌کند
الساندرو نستا، مدافع پیشین تیم‌های لاتزیو و میلان اعلام کرد در انتهای فصل 14-2013 کفش‌هایش را خواهد آویخت و از دنیای بازیگری‌ خداحافظی می‌کند.
به گزارش تسنیم،نستا که در حال حاضر برای تیم مونترال ایمپکت کانادا در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) بازی می‌کند، گفت: پس از پایان فصل می‌خواهم به حرفه مربیگری روی بیاورم. البته فکر می‌کنم بعد از بازنشستگی‌ام چند ماهی استراحت کنم بعد از آن مشغول فراگیری اصول مربیگری می‌شوم.
نستا از آکادمی تیم فوتبال لاتزیو به تیم اصلی این باشگاه راه یافت و تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم ایتالیایی شد ولی در سال 2002 به تیم میلان ملحق شد و تا سال 2012 برای این تیم بازی کرد. نستا پس از یک دهه حضور در جمع روسونری‌ها سری ‌A ایتالیا را به مقصد مونترال ایمپکت ترک کرد.
در سال 2004 بود که فیفا نام آلساندرو را در فهرست 125 نفره بهترین فوتبالیست‌های زنده جهان قرار داد. او در سال 2006 با ایتالیا به قهرمانی جام جهانی رسید و در طول دروان حرفه‌ای‌اش عناوینی همچون 3 عنوان قهرمانی اسکودتو، 2 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی جام باشگاه‌های جهان، 3 جام حذفی ایتالیا، یک قهرمانی جام در جام باشگاه‌های اروپا، 3 قهرمانی سوپرجام اروپا، 4 قهرمانی سوپرجام ایتالیا و یک قهرمانی فوتبال کانادا به دست آورد.

دیدگاه‌ها