کد خبر : 1026370 | 07 آبان 1392 ساعت 12:05 | 797 بازدید | 0 دیدگاه

دژاگه: کی‌روش مرا برای حضور در ایران متقاعد کرد

روی میگوئل توار خبرنگار سایت ionline پرتغال، در گزارشی به بازی تیم ملی مقابل تایلند در مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا اشاره کرد.

دژاگه: کی‌روش مرا برای حضور در ایران متقاعد کرد
به گزارش اوج، او در این گزارش از خالی بودن صندلی های استادیوم آزادی در روز بازی نوشته و اینکه طرفداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در روزی که تیم ملی کشورشان بازی داشته، فرهاد مجیدی و علی دایی را تشویق کرده اند.
توار در ادامه گزارشش سراغ اشکان دژاگه رفته که سابقه بازی در تیم زیر 21 سال آلمان را در کارنامه اش دارد و با نفراتی مثل نویر، خدیرا و مسعوت اوزیل همبازی بوده است.
دژاگه در مصاحبه با خبرنگار پرتغالی درباره حضورش در تیم ملی ایران با خنده گفت: تیم ملی آلمان تیم بسیار قدرتمندی بود و کار راحتی برای رسیدن به ترکیب این تیم نداشتم. به همین دلیل به کشورم آمدم تا در جام جهانی بازی کنم.
دژاگه ادامه داد: کارلوس کی روش مرا برای حضور در تیم ملی ایران متقاعد کرد. او بارها با من صحبت کرد و حالا از تصمیمی که گرفته ام بسیار راضی هستم.
دژاگه در ادامه مصاحبه به این نکته اشاره کرده که بازی تیم ملی مقابل پرتغال را در جام جهانی 2006 آلمان دیده است.
او درباره اعتقاداتش گفت: قبل از ورود به زمین نام خدا را به زبان می آورم و در ماه رمضان طبیعتا روزه می گیرم. کاری که بسیاری از فوتبالیستهای مسلمان بزرگ دنیا نظیر فرانک ریبری آن را انجام می دهند.
دژاگه ضمن تکذیب اختلافش با مسئولان فدراسیون فوتبال آلمان ماجرای نرفتن به اسرائیل همراه تیم ملی جوانان آلمان را توضیح داده و اینکه به دلایل شخصی دوست نداشته هیچ ریسکی انجام دهد.

دیدگاه‌ها