کد خبر : 1027689 | 21 آبان 1392 ساعت 10:47 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

نجاتی: مرفاوی در گزینه‌های ما نبود

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: مایلی‌کهن خیلی حرفه‌ای با موضوع برکناری‌اش از صبای قم برخورد کرد.

نجاتی: مرفاوی در گزینه‌های ما نبود
حسین نجاتی در خصوص برکناری محمد مایلی‌کهن از سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه گفت: هیئت‌مدیره قبل از بازی با سایپا تصمیم گرفته بود که اگر مقابل این تیم به برتری نرسیم دست به تغییراتی بزند چرا که شرایط سختی گریبان تیم را می‌گرفت البته از مایلی‌کهن و کادر فنی ناراضی نبودند. فکر می‌کنم خود مایلی‌کهن و دستیارانش هم از شرایط به وجود آمده برای تیم رضایت نداشتند. قرار بود ما در یک نشست دوستانه این موضوع را به اطلاع آقای مایلی‌کهن برسانیم اما چون ایشان در انزلی حضور داشت مجبور بودیم از راه دور و تلفنی این موضوع را با او در میان بگذاریم.
به گزارش فارس ، وی ادامه داد: البته ایشان در چند وقت اخیر از نظر شرایط جسمانی کسالت داشت و هر بار که ما به ایشان اصرار می‌کردیم که استراحت کند و سر تمرین نیاید قبول نمی‌کرد و عاشقانه برای تیم تلاش کرد که جا دارد در همین جا از ایشان تشکر ویژه‌ای کنم چرا که انسان بزرگی است و مناعت طبع دارد و خیلی حرفه‌ای با موضوع برکناری‌اش برخورد کرد.
نجاتی در خصوص اینکه مرفاوی از قبل گزینه مدیران صبا بود یا نه هم افزود: این صحبتی است که اگر ما هر کس دیگری را هم به جای ایشان جایگزین مایلی‌کهن می‌کردیم به وجود می‌آمد. مربیانی که سابقه کار در لیگ برتر را داشته و در حال حاضر بیرون از فوتبال باشند شاید به تعداد انگشتان یک دست هم نرسد. ما هم فرصتی نداشتیم تا کسی را بیاوریم که نسبت به تیم شناختی نداشته باشد. سال گذشته همین شرایط به وجود آمد و وقتی که یحیی گل‌محمدی از صبا کناره‌گیری کرد و مرفاوی آمد سه هفته پشت سر هم باختیم چرا که او از تیم شناخت نداشت و نمی‌خواستیم دوباره این تجربه تکرار شود.
سرپرست صبا افزود: اتفاقا صمد مرفاوی در گزینه‌هایی که ما از قبل مدنظر داشتیم وجود نداشت و در گزینه‌های ما نبود. تا آنجا که من می‌دانم به نفرات دیگری فکر می‌شد اما چون فرصت زیادی نبود و باید کسی را می‌آوردیم که تیم را بشناسد و با روحیات بچه‌ها آشنا باشد مرفاوی انتخاب شد.
نجاتی در پایان گفت: تا عصر امروز صمد مرفاوی کادرفنی خود را به ما اعلام می کند.

دیدگاه‌ها