کد خبر : 1030510 | 20 آذر 1392 ساعت 16:19 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

زنجانی: من هیچ پولی به علی پروین نداده‌ام

مالک باشگاه راه‌آهن گفت: من هیچ پولی به علی پروین نداده‌ام.

زنجانی: من هیچ پولی به علی پروین نداده‌ام
بابک زنجانی اظهار داشت: پس از اینکه خبری درخصوص آقای علی پروین مطرح شد وظیفه خود دانستم که بگویم من پول و یا چیزی را به ایشان نداده‌ام.
به گزارش فارس ، وی افزود: من نه مشاور دارم و نه وکیلی که به او دستور داده باشم 100 میلیون به پروین بدهد و نه نزدیکانی که این کار را کرده باشد. من فقط به خاطر رویانیان و پروین در کنار بزرگان پرسپولیس حضور پیدا کردم و دوست نداشتم که این‌طور حرمت‌ها شکسته شود.
زنجانی تاکید کرد: اگر به تمرین پیشکسوتان پرسپولیس رفتم باور کنید دلیل اصلی‌اش رویانیان و پروین بوده است اما نه به کسی پول دادم، نه سکه و نه دلار. پروین بزرگ فوتبال ایران است و باید حرمت او حفظ شود اما اگر او اراده کند قطعا هر کاری از دستم بر بیاید انجام خواهد داد اما در موضوع پیشکسوتان من پولی به ایشان نداده‌ام.
زنجانی در پایان خاطرنشان کرد: فقط این موضوع را برای به اطلاع رساندن به اذهان عمومی گفته‌ام و هر کس که این ادعا را کرده خودش می‌داند با حرف خودش. من افتخار می‌کنم به پروین و تیمش کمک کنم اما فقط مزاحم ایشان شدم و شام خوردم و راجع به مسائل مالی و این حرف‌ها مساله‌ای مطرح نشد. من برای پروین که سلطان فوتبال ایران است آرزوی موفقیت می‌کنم و واقعا از این موضوع هم وقتی متوجه شدم تعجب کردم چون بنده خدا پروین هم اصلا درباره پول با من حرفی نزد.

دیدگاه‌ها