کد خبر : 1034385 | 30 دی 1392 ساعت 21:25 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

علی‌آبادی:

افراد خوشنام و خوش‌سابقه انتخاب شدند

رئیس سابق کمیته ملی المپیک گفت: خوشبختانه امروز پاک‌ترین و بی‌سابقه‌ترین انتخابات به کمک همه برگزار شد.

افراد خوشنام و خوش‌سابقه انتخاب شدند
 محمد علی‌آبادی در پایان انتخابات کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: با توجه به اینکه نگاه اساسنامه تغییر پیدا کرده بود انتخابات خیلی خاصی برگزار شد و وزارت ورزش هیچگونه ورودی به آن نداشت. خوشبختانه از 62 نفر حدود 40 نفر در بخش‌ها و پست‌های مختلف کاندید شدند که بی‌سابقه بود.
به گزارش فارس، وی ادامه داد: از ابتدا تا انتها همه چیز عادلانه و منصفانه بود اما دوست داشتم با IOC مکاتباتم را ادامه دهم تا افراد دیگری که می‌خواستند در انتخابات حضور پیدا کنند می‌آمدند تا مبارزه جانانه‌تر می‌شد اما امروز هم شاهد انتخاباتی خوب و سالم بودیم.
رئیس سابق کمیته ملی المپیک با بیان اینکه پاک‌ترین و بی‌سابقه‌ترین انتخابات را امروز برگزار کردیم، عنوان کرد: خوشبختانه افراد خوشنام و خوش‌سابقه‌ای انتخاب شدند که امیدوارم بتوانند ورزش را به سرمنزل مقصود برسانند.
علی‌آبادی در خصوص برخی حاشیه‌های ایجاد شده بیش از برگزاری انتخابات تصریح کرد: از نام برخی از افراد که بگذریم نباید به خاطر یک یا دو مورد بی‌اخلاقی سخت‌گیری شود. اساسنامه‌ای تصویب شد که دخالت کمی در آن صورت گرفته بود. خوشبختانه در طول چند ساعت برگزاری انتخابات شاهد حتی یک حاشیه هم نبودیم و فکر می‌کنم انتخاباتی برگزار شد که در ذهن‌ها بماند.

دیدگاه‌ها