کد خبر : 1034685 | 04 بهمن 1392 ساعت 00:32 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

کارخانه:باریج‌اسانس و متین فینالیست می‌‌شوند

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان گفت: با شرایطی که لیگ امسال دارد فکر می‌کنم تیم ما و متین ورامین در فینال حضور داشته باشند.

کارخانه:باریج‌اسانس و متین فینالیست می‌‌شوند
 مصطفی کارخانه در مورد دیدار هفته هفدهم باریج اسانس برابر کاشان برابر شهرداری ارومیه و پیروزی 3 بر 2 شاگردانش اظهار داشت: ابتدا باید به تمام بازیکنانم خسته نباشید بگویم که توانستند در یک بازی سخت پیروز باشند. پس از آن هم خوشحالم که بازیکنان ذخیره بسیار خوبی دارم.
به گزارش فارس، وی با اشاره به استفاده از دو لیبرو در دیدار برابر شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانم مشکل دریافت اول تیمم را حل کنم مجبور شدم از این سیستم استفاده کنم و به همین دلیل ناچار شدم تا یکی از قدرتی‌زن‌هایم را از ترکیب خارج کنم. این موضوع فشار زیادی به امیر غفور وارد کرد، اما وی به خوبی از پس این کار برآمد.
کارخانه عنوان کرد: در سه هفته گذشته سه بازی سخت برابر تیم‌های مدعی لیگ برتر داشتیم؛ متین ورامین، کاله آمل و شهرداری ارومیه از تیم‌های خوب این فصل مسابقات هستند و ما در سه هفته گذشته برابر آنها بازی‌های سختی داشتیم. هرچند در دیدار برابر این سه تیم کمی افت داشتیم، اما بدون شک و با شناختی که از بازیکنانم دارم می‌دانم که می‌توانیم در هفته‌های آینده نتایج بهتری کسب کنیم.
وی افزود: با شرایطی که تیم‌های باریج اسانس و متین ورامین دارند فکر می‌کنم در انتهای مرحله مقدماتی این دو تیم در جایگاه‌های اول و دوم قرار بگیرند و در پلی آف هم بتوانند تمام حریفان خود را شکست دهند. با این شرایط به نظر می‌رسد فینال لیگ امسال اگر اتفاق خاصی رخ ندهد بین تیم‌های کاشان و متین خواهد بود.
کارخانه اظهار داشت: در ادامه مسابقات هم باید با تمرکز به مصاف حریفان برویم و اصلاً جای اشتباه نداریم. در تمام بازی‌ها باید با برنامه برویم، چراکه حریفان انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل ما دارند و این موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کند.

دیدگاه‌ها