کد خبر : 1057534 | 02 اسفند 1392 ساعت 19:24 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

هرگز نگفتم پلیس هستم

شیرینی: هواداران ما را در 3بازی آینده تنها نگذارند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران بامرام هرگز بازیکنان باغیرت و باتعصب پرسپولیس و دایی را مخصوصا در سه بازی آینده تنها نگذارند.

شیرینی: هواداران ما را در 3بازی آینده تنها نگذارند
 سعید شیرینی پس از پیروزی مقابل صبای قم اظهار داشت: امروز همه شما و مردم جدیت، تعصب و میل به پیروزی را در بین بازیکنان پرسپولیس دیدید. اینها ناگفته‌های زیادی در دل خود داشتند.
وی افزود: این بچه‌های با معرفت هم قسم شدند که با تلاش و کوشش وافر صبای قم و سه بازی دیگر را تا پایان لیگ برنده از زمین خارج شوند و باقی دیگر دست آن بالاسری است.
به گزارش فارس، شیرینی تاکید کرد: به عنوان یک هوادار کوچک از طرفداران پرسپولیس می‌خواهم علی دایی و این بازیکنان بامرام پرسپولیس را در ادامه بازی‌های لیگ تنها نگذارند. ضمن آنکه از همه ارکان و اهالی فوتبال و پیشکسوتان عزیز ملتمسانه خواهش می‌کنم این پرسپولیس را اذیت نکنند و از بحث‌های حاشیه‌ای پرهیز کنند تا این تیم مثل بازی صبا سربلند لیگ را پشت‌سر بگذارد.
شیرینی در پایان در پاسخ سوالی که برخی‌ها اعلام کردند شما پس از بازی با فولاد خوزستان راننده اتوبوس را تهدید کرده‌اید و مدعی شده‌اید که پلیس هستید گفت: من تا به الان حرفی در این باره نزده بودم متاسفانه فرد مورد نظر حرف‌های واهی و بی‌اساس زده که با استقبال برخی دوستان رسانه‌ای مواجه شده و حتی برخی مسئولان محترم نیروی انتظامی هم مصاحبه‌ای در مورد بنده کردند این در حالی است که اگر که پوشیدن لباس مقدس نیروی انتظامی برای هرکسی باعث افتخار است اما من پوشیدن این لباس مقدس نصیبم نشده و هرگز ادعای پلیس بودن نکردم که دوستان این دروغ را اعلام کردند و برخی دیگر هم آن را هیچ کردند. این حرف من است.

دیدگاه‌ها