کد خبر : 1059085 | 18 اسفند 1392 ساعت 12:25 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

رانیری: برد موناکو مقابل سوشو مهم است

سرمربی ایتالیایی آ.اس.موناکو پیروزی نزدیک مقابل سوشو را مهم قلمداد کرد و از رسانه‌ها خواست شاگردانش را با پاری‌سن‌ژرمن مقایسه نکنند.

رانیری: برد موناکو مقابل سوشو مهم است
شب گذشته در ادامه مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی فرانسه «لوشامپیونه» موناکویی‌ها 2 بر یک در ورزشگاه خانگی خود مقابل میهمانی که از دقیقه 85 یک بازیکن کمتر داشت و 10 نفره شد، به برتری رسیدند.
کلادیو رانیری اظهار داشت: این برد نتیجه‌ای بسیار بسیار مهم برای موناکو است. قبل از بازی هم به بازیکنانم هشدار داده بودم که کار مقابل سوشو بسیار سخت است و تا لحظه آخر، ‌پیچیده‌تر هم خواهد شد. با این حال گمان می‌کنم باید خوشحال باشیم برنده بازی شدیم که خوب کار کردیم.
وی ادامه داد: سوشویی‌ها مقابل ما چندین بار صاحب موقعیت گل شدند. آنها نمای تیمی بسیار خوب و جنگنده را داشتند. با این حال وقتی ایستادگی مردانم را دیدم، ‌در پایان بازی اطمینان داشتم با برد زمین را ترک خواهیم کرد. در آن دقایق اصلا نترسیدم.
رانیری همچنین گفت:‌ در رسانه‌ها می‌‌خوانم یا می‌شنوم که از موناکو به عنوان پاری‌سن‌ژرمن شماره 2 نام می‌برند اما این حرف صحیحی نیست. موناکو خصوصیات خاص خودش را دارد.
در این پیکار برباتف 6، رودریگوئز 55 (پنالتی) برای تیم تحت امر رانیری گل زدند. تک گل حریف نیز توسط بوتین دقیقه 83 زده شد.

دیدگاه‌ها