کد خبر : 1083201 | 02 اردیبهشت 1393 ساعت 15:30 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

ایرانمنش: فتح‌الله‌زاده مدارکش را ارائه کند

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: علی فتح‌الله‌زاده مدارکش را مبنی بر هزینه 30 میلیارد تومانی باشگاه مس را ارایه کند.

ایرانمنش: فتح‌الله‌زاده مدارکش را ارائه کند
اکبر ایرانمنش در مورد اظهارات علی فتح‌الله‌زاده در برنامه 90 گفت: مدیرعامل استقلال شب گذشته در این برنامه و در حضور فردوسی‌پور و خادم ادعا کرد که باشگاه مس 30 میلیارد تومان هزینه کرده است. او حتما مدارکی هم برای صحبت‌هایش دارد و آنها را ارایه خواهد کرد.
به نقل از فارس، وی ادامه داد: فتح‌الله‌زاده در رسانه ملی تشویش اذهان عمومی در مورد باشگاه مس کرده است و مس را به ریخت و پاش متهم کرده است. اگر لازم باشد از او شکایت خواهیم کرد.
مدیرعامل مس کرمان در مورد اینکه این باشگاه چقدر در فصل گذشته هزینه‌ کرده، گفت: بهتر است ابتدا علی فتح‌الله‌زاده مدارکش را ارایه کند و بعد ما در این زمینه صحبت خواهیم کرد. او که گفته با دلیل و مدرک می‌گویم مس کرمان 30 میلیارد تومان هزینه کرده مدارکش را ارایه کند تا ما هم بگوییم کدام مدارکش درست است و کدام مدارکش صحیح نیست.
ایرانمنش در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی نیز در نشست خبری امروز خواهان شفاف سازی هزینه‌های باشگاه‌های مس و فولاد شده، گفت: او که مسئول نیست که این صحبت را می‌کند. مس کرمان خودش حسابرس دارد. وزارت صنایع هم حسابرس دارد ایشان نمی‌تواند چنین حرفی را بزند. مسئولان مربوطه می‌توانند از ما مدرک بخواهند و ما هم آن را ارایه می‌کنیم.
وی در مورد تعیین تکلیف لوکا بوناچیچ برای فصل آینده گفت: هنوز تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.

دیدگاه‌ها