کد خبر : 1094263 | 13 اردیبهشت 1393 ساعت 11:34 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

عاری: برای کمیته انضباطی نامه زدیم

سرپرست تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: نامه‌ای برای کمیته انضباطی زدیم و اعتراضمان را درباره شایعه کارت پایان ‌خدمت جعلی یکی از بازیکنان پیکان مطرح کردیم.

عاری: برای کمیته انضباطی نامه زدیم
محمد عاری در خصوص واکنش باشگاه فجرسپاسی شیراز نسبت به شایعه کارت پایان خدمت جعلی یکی از بازیکنان پیکان گفت: ما در دادسرای نظامی پیگیر این قضیه هستیم و در ابتدا به ساکن هم به کمیته انضباطی اعلام کردیم چراکه طبق قانون هر کسی که اعتراضی دارد باید ابتدا به کمیته انضباطی مراجعه کند و ما هم همین کار را کردیم.
به نقل از فارس، سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در پاسخ به این شایعه که گفته می‌شود خبر جعلی بودن کارت پایان خدمت تعدادی از بازیکنان فوتبال توسط آیت‌اللهی که خود شیرازی است منتشر شده تصریح کرد: همه ما باید آن دنیا جوابگوی اظهاراتمان باشیم خدا را شاهد می‌گیرم و قسم جلاله می‌خورم که او سر سوزنی در این قضیه دخیل نیست و هیچ نقشی در این موضوع ندارد. پیگیری این مسائل با مراجع ذی‌صلاح است و نباید دنیا و آخرتمان را بی‌خود و بی‌جهت حراج کنیم. آیت‌اللهی برای ما چه کاری می‌تواند انجام دهد؟! این حرف‌ها را افرادی مطرح می‌کنند که به فکر آخرتشان نیستند.
وی در پایان گفت: ما صبح امروز نامه‌ای برای کمیته انضباطی زدیم و اعتراضمان را درباره شایعه کارت پایان‌خدمت جعلی یکی از بازیکنان پیکان مطرح کردیم و حالا هم به دنبال این اعتراضمان می‌رویم.

دیدگاه‌ها