کد خبر : 1105627 | 26 اردیبهشت 1393 ساعت 14:06 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

برای انتخاب فصل آینده نمی‌‌خواهم عجله کنم

نظیف‌کار: فصل بعد با آبشک در یک تیم هستیم

علیرضا نظیف‌کار، کاپیتان داماش می‌گوید: با توجه به اتفاقاتی که بین بازیکنان و هواداران افتاد ، شاید بهتر باشد از محیط آنجا دور باشم و به تیم دیگری بروم.

نظیف‌کار: فصل بعد با آبشک در یک تیم هستیم
کاپیتان داماش در فصل گذشته مصاحبه ای را با ورزش سه انجام داده و حرف های جالبی در خصوص وضعیتش گفته که با هم می خوانیم:
پس از سقوط داماش سرنوشت تیم به کجا کشید؟

بعد از سقوط از تیم هیچ خبری نیست چون تیم نه مدیرعاملی دارد و نه کسی در باشگاه فعالیتی می‌ کند. هیچ خبر خاصی نیست و تکلیف بازیکنان نامعلوم است ما پس از بازی آخر نه کسی را دیدیم و نه کسی جواب تلفن های ما را داد و فقط در مصاحبه های مختلف حرف ها و تهدیدهای آقای عابدینی را می‌ شنویم.
اول فصل با توجه به اینکه پیشنهادات زیادی داشتی چرا در داماش باقی ماندی؟
من اول فصل چند پیشنهاد خوب داشتم اما ترجیح دادم به خاطر شهرم و همشهریانم در تیمی که سال ها در آن بازی کرده بودم بمانم. همچنین در برخوردهایی که با هوادارا داشتم آنها از من می‌ خواستند که به بازی در داماش ادامه دهم و برای من بازی در شهر خودم افتخاری بود. از طرفی در همان ابتدای فصل آقای عابدینی حرف هایی زدند و گفتند مشکلات به زودی پایان خواهد یافت و یکی، دو ماه آینده تکلیف مسائل مالی در باشگاه مشخص می‌ شود. اما یان مشکلات هیچگاه تمام نشد و تیم به این روز افتاد.
چرا در نیم فصل از باشگاه جدا نشدی؟
من نیم فصل دو پیشنهاد خوب از تیم های ذوب‌آهن و گسترش فولاد داشتم و می‌ توانستم با شرایط خیلی خوب به این تیم ها بروم اما در صحبتی که با آقای عابدینی انجام دادم ایشان برای رضایت نامه ام رقمی در حدود یک میلیارد تومان تعیین نمود که عملا هیچ باشگاهی برای یک نیم فصل حاضر به پرداخت آن نبود به همین دلیل به حضورم در داماش ادامه دادم. در نیم فصل محمد آبشک با پیشنهاد خوبی که داشت از تیم جدا شد ولی من نتوانستم جدا شوم ولی شاید فصل بعد با هم در یک تیم بازی کنیم.
برای فصل بعد چه برنامه ای داری؟
خدا را شکر برای فصل بعد چند پیشنهاد خوب دارم و سعی می‌ کنم به تیمی بروم که بتوانم با خیال آسوده در آن به فوتبال ادامه دهم و فکر می‌ کنم این تصمیم من هم به نفع داماش و هم به نفع خودم خواهد بود. متاسفانه در این یک سال آخر اتفاقاتی افتاد که هواداران تیم در برابر بازیکنان بومی قرار گرفتند و شاید بهتر باشد از این محیط به دور باشم ولی برای انتخاب فصل آینده نمی‌ خواهم عجله کنم.

دیدگاه‌ها