کد خبر : 1106725 | 07 خرداد 1393 ساعت 10:16 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

در جریمه‌ها ملی‌پوشان باریج‌اسانس را داریم

مدیرعامل باشگاه باریج اسانس کاشان گفت: برای کسر مبلغی از قرار داد بازیکنان تیم والیبال باریج‌اسانس هوای ملی‌پوشان را داریم.

در جریمه‌ها ملی‌پوشان باریج‌اسانس را داریم
تقی حجازی درمورد شرایط تیم والیبال باریج اسانس در فصل آینده لیگ برتر اظهار داشت: تصمیم بر انصراف نداریم و تیم‌مان همچنان پابرجا است. با کارخانه صحبت کردم و وی گفت که هیچ قراردادی با هیچ تیمی به امضا نرسانده‌ام و اگر خبری منتشر شده شایعه بوده؛ ماندن یا نماندن در کارخانه در کاشان هم هنوز قطعی نشده است.
به نقل از فارس، وی گفت: گزینه‌های مختلفی برای سرمربیگری داریم؛ قطعاً یک سرمربی مطرح را انتخاب خواهیم کرد. بدون شک گزینه ما داخلی خواهد بود و کاری به خارجی‌ها نداریم. در ایران مربیان خوب و توانمندی حضور دارند که با یکی از آنها به توافق خواهیم رسید.
مدیرعامل باشگاه باریج اسانس کاشان درمورد جذب دوباره ستاره‌های والیبال برای فصل آینده خاطرنشان کرد: تیم بدون ستاره نمی‌شود، اما هنوز چیزی مشخص نیست. در جلسات بعدی هیأت مدیره مربی را انتخاب خواهیم کرد تا وی بتواند راحت‌تر بازیکنان را انتخاب کند. ممکن است امسال من در باشگاه مسئولیتی نداشته باشم و به همین دلیل نمی‌توانم خیلی درمورد جزئیات صحبت کنم، اما مطمئن باشید بدون مشورت همکارانم کاری نمی‌کنم.
حجازی درخصوص کسر مبلغی از قرارداد بازیکنان، خاطرنشان کرد: فصل گذشته قرار شد بسته به شرایط پاداش و جریمه داشته باشیم؛ بنا به حسن‌نظر مسئولان هیچ جریمه ای اعمال نکردیم و حالا ممکن است این جریمه‌ها با کمی تغییر اعمال شود؛ ممکن است چند بازیکن 15درصد و سایرین کمتر جریمه شوند.
وی با بیان اینکه با این کار می‌خواهیم کمی بازیکنان را بترسانیم، افزود: تلاش می‌کنم که این موضوع اجرا نشود، چون می‌دانم که قطعاً بازیکنان بیش از من دوست داشتند تیم موفق شود. در نتیجه من تلاش می‌کنم تا جایی که امکان دارد جریمه اعمال نشود. هیأت مدیره باشگاه این تصمیم را گرفته است و من تلاش می‌کنم این جریمه در کمترین حد ممکن اعمال شود.
مدیرعامل باشگاه باریج اسانس کاشان گفت: برای جریمه سقف نداریم؛ سقف ما آسمان است! قطعاً هیچ بازیکنی بیشتر از 15درصد جریمه نمی‌شود؛ خبر قطعی تا 10 روز آینده مشخص خواهد شد. رسیدن این اخبار تاثیر زیادی روی ملی‌پوشان نمی‌گذارد، چراکه آنها قوی‌تر از این حرف‌ها هستند؛ درضمن سعی می‌کنیم هوای ملی‌پوشان را بیشتر داشته باشیم.

دیدگاه‌ها