کد خبر : 1117143 | 11 خرداد 1393 ساعت 12:20 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

گودرزی: صنعت‌نفت در حال ازدست‌دادن زمان است

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان با اشاره به مهیا شدن تیم های مختلف فوتبال برای حضور در فصل آینده گفت: متاسفانه ما در این شرایط در حال از دست دادن زمان هستیم.

گودرزی: صنعت‌نفت در حال ازدست‌دادن زمان است
ناصر گودرزی افزود: تغییر و تحولات همیشه بلای جان تیم صنعت نفت آبادان بوده و ما در پایان هر فصل این مشکل را حس می کنیم.
به گزارش ایرنا، وی ثبات مدیریتی را موجب رشد و شکوفایی هر تیمی خواند و اظهار کرد: متاسفانه در سال های اخیر در تیم صنعت نفت آبادان این ثبات وجود نداشته است.
مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان افزود: باشگاهی مانند فولاد خوزستان در هشت سال اخیر فقط دو مدیرعامل داشته اما بنده در این مدت هشتمین مدیرعامل موسسه صنعت نفت هستم . برخی از آقایان برای حضور در موسسه به هر دری می زنند و این موضوع به تیم و مدیریت ضربه می زند.
گودرزی خاطرنشان کرد: همین افراد مدتی در موسسه حضور داشته اند ولی اکنون به دنبال تخریب و ضربه زدن به تیم صنعت نفت هستند.
وی گفت: ما مشکلاتی فراتر از مدیریت داریم و بهتر است این افراد به دنبال برطرف کردن مشکلات ورزشگاه تختی باشند تا مجوز حرفه ای برای موسسه صنعت نفت صادر شود.
وی با اشاره به مشکلات نور، بلیت الکترونیکی، صندلی ها و رختکن های ورزشگاه تختی آبادان افزود: شهریور ماه امسال بازرسان AFC برای بازدید به ایران می آیند اما هنوز مشکلاتی که به ما گوشزد کرده اند همچنان پابرجاست.
مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: ما به چه قیمت باید به لیگ برتر صعود کنیم، آیا با صعود تیم به لیگ برتر مشکلات ما برطرف می شود؟
وی با اشاره به کمک موسسه صنعت نفت در سال گذشته به سایر تیم های فوتبال آبادان افزود: سال گذشته بیشتر تیم های آبادانی را مجهز به امکانات اولیه از جمله پوشاک ورزشی، توپ و پرداخت بیمه و حق حضور آنها در مسابقات استانی و باشگاهی آبادان کردیم اما همچنان متهم به عدم همکاری هستیم.
وی گفت: ما اکنون باید به دنبال جذب منابع مالی برای حضور پرقدرت در لیگ دسته یک باشیم اما برخی ها به دنبال تغییر و تحولات در موسسه هستند.
گودرزی افزود: از دست دادن زمان به تیم ضربه می زند زیرا ما با این رویه زمانی وارد بازار نقل و انتقالات می شویم که همه بازیکنان مطرح و مربیان خوب را از دست داده ایم و نمی توانیم نتیجه بگیریم.
وی ریشه یابی مشکلات و ثبات مدیریتی را برای نتیجه گیری تیم صنعت نفت لازم خواند و گفت: خوشبختانه در تیم های پایه به اهدافمان یعنی حفظ سهمیه در لیگ های برتر رسیدیم.
وی یکی دیگر از اهداف موسسه صنعت نفت آبادان را پرورش بازیکن عنوان کرد و گفت: 15 بازیکن از تیم های پایه موسسه به اردوهای تیم های ملی پایه کشور دعوت شدند.

دیدگاه‌ها