کد خبر : 1118032 | 20 خرداد 1393 ساعت 14:38 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

کار عزیزی خادم قابل تقدیر است

ابرقوئی: هیئتهای فوتبال نقش کلیدی دارند

پس از هدیه سفر برزیل عزیزی‌خادم، عضو هیئت رییسه به هیئتهای فوتبال استان در همین رابطه و نقش هیئتهای استانی با ابرقویی رییس هیئت فوتبال اصفهان صحبت کردیم.

ابرقوئی: هیئتهای فوتبال نقش کلیدی دارند
وی در این رابطه  می گوید: متاسفانه به هیئتها کم توجهی می شود در حالی که نقش قابل توجهی در فوتبال دارند و با کمترین امکانات بیشترین بازدهی را دارند. بردن هیئتهای فوتبال به برزیل کمترین پاداش آنها بود. چه بسا که اگر برای هر32 استان یک سهمیه می‌گذاشتند هزینه تمام آنها شاید به اندازه یک فوتبالیست می‌شد.
به عقیده بنده هیئت ها هم در توسعه و موفقیت فوتبال نقش داشتند و در این 8سال که ایران به جام جهانی رفت زحمت کشیده اند، حرکت آقای عزیزی خادم عضو هیئت رییسه حرکتی پسندیده بود که قابل تقدیر است.
رییس هیئت فوتبال اصفهان در ادامه می گوید: ایران می‌تواند در جام جهانی روبروی تیمهای نیجریه و بوسنی نتیجه بگیرد چون این 2تیم فاصله زیادی با ما ندارند و اگر تیم ملی ما در روز خوبش به مصاف این تیمها برود می تواند نتایج قابل قبولی بگیرد.
ابرقویی در پایان در مورد شرایط فوتبال اصفهان می گوید: امسال بهتر از سال قبل است و سپاهان و ذوب‌آهن زود شروع کردند و مشکلات پارسال هم وجود ندارد من فکر می کنم سال خوبی برای فوتبال اصفهان در پیش باشد.

دیدگاه‌ها