کد خبر : 1118215 | 22 خرداد 1393 ساعت 13:46 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

مارتینز:شکست مقابل هلند پایان دنیا نیست

بازیکن تیم ملی فوتبال اسپانیا اعلام کرد در صورتی که تیمش در اولین مسابقه خود در جام‌جهانی مغلوب هلند شود، دنیا به آخر نمی‌رسد.

مارتینز:شکست مقابل هلند پایان دنیا نیست
ژاوی مارتینز اعلام کرد که اسپانیا در صورت شکست مقابل هلند در اولین مسابقه خود در جام‌جهانی، به خواب نخواهد رفت. اسپانیا برای دفاع از عنوان قهرمانی در اولین مسابقه خود در گروه B فردا شب در سالوادور با هلند دیدار خواهد کرد که تکرار فینال رقابت‌های جام‌جهانی 2010 آفریقای جنوبی خواهد بود.
به نقل از فارس، اسپانیایی‌ها به شروع کند در رقابت‌های بین‌المللی معروفند. این تیم در جام‌جهانی 2010 در اولین مسابقه خود با نتیجه یک بر صفر مغلوب سوئیس شد و در نخستین بازی در یورو 2012 مقابل کرواسی به تساوی رسید.
مارتینز در این باره اظهار داشت: ما در سال 2010 نشان دادیم که اگر در اولین مسابقه خود شکست بخوریم، دنیا به آخر نمی‌رسد اما می‌خواهیم با پیروزی شروع کنیم. برای قهرمانی در این مسابقات باید تا جایی که می‌توانید پیروز شوید اما ما در جام‌جهانی قبلی نشان دادیم که پس از اینکه در اولین مسابقه شکست خوردیم، باز هم می‌خواستیم به فینال برسیم.
وی ادامه داد: بزرگترین خطر هلند اشنایدر، روبن و فان‌پرسی هستند. روبن در ضد حملات قوی است و بسیار خوب از فضاها استفاده می‌کند.
اسپانیا در سایر مسابقات خود در گروه B باید با شیلی و استرالیا هم دیدار کند.

دیدگاه‌ها