کد خبر : 1128422 | 24 خرداد 1393 ساعت 09:45 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

شکست برابر شیلی استرالیا را تسلیم نمی‌کند

سرمربی تیم ملی استرالیا تأکید کرد شکست مردانش در اولین دور از بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی 2014 آنها را از کسب نتیجه در بازی‌های بعدی خود ناامید نخواهد کرد.

شکست برابر شیلی استرالیا را تسلیم نمی‌کند
آنجه پوستکوغلو در پی شکست 3 بر یک شاگردانش برابر استرالیا در دور اول بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل به خبرنگاران گفت: شیلی بازیکنان تراز اولی دارد و بازی را با قدرت شروع کرد. شاید ما بیش از اندازه از آنها ترسیده بودیم. تیم ما پر از بازیکنانی است که برای اولین بار بازی در جام جهانی را تجربه می‌کنند و فکر می‌کنم که کمی طول کشید تا آنها به جو بازی در جام جهانی خو بگیرند اما پس از آن برای برگشتن به بازی بی‌نهایت خوب کار کردند.
به نقل از تسنیم، سرمربی یونانی ساکروس افزود: فکر می‌کنم که بازیکنان ما توانستند بازی را به زمین شیلی بکشانند به خصوص در نیمه دوم. تیم کاهیل برای ما فوق‌العاده کار کرد و در نبردهای هوایی او بازیکنی تراز اول است. هیچ مدافعی دوست ندارد که با کاهیل روبه‌رو شود زمانی که یک توپ از جناحین روی دروازه ارسال می‌شود. هیچکس برای موفقیت ما در این بازی و در کل تورنمنت شانسی قائل نیست اما این موضوع باعث ناامیدی استرالیا نمی‌شود و من فکر می‌کنم که حق‌مان از این بازی یک تساوی بود.
بازی بعدی تیم ملی استرالیا ساعت 20:30 روز چهارشنبه 28 خرداد برابر تیم ملی هلند در شهر پورتوآلگره است.

دیدگاه‌ها