کد خبر : 1152021 | 16 تیر 1393 ساعت 15:13 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

انصراف باریج اسانس از تیمداری در لیگ برتر والیبال

مسئولان تیم والیبال باریج اسانس کاشان از تیمداری در لیگ برتر سال آینده انصراف دادند.

انصراف باریج اسانس از تیمداری در لیگ برتر والیبال
تیم والیبال باریج اسانس کاشان از تیمداری در لیگ برتر انصراف داد؛ گفته می‌شود با توجه به شرایط موجود و هزینه‌های بالای تیم‌داری در لیگ برتر باریج اسانس بدون کمک مسئولان شهرستان به طور قطع فعالیتی نخواهد داشت.
کاشانی‌ها با توجه به افزایش مبلغ قرارداد بازیکنان و افزایش هزینه‌های تیم‌داری در فصل جدید به صورت شفاهی انصراف خود را از لیگ برتر اعلام کرده‌اند و به کشف استعداد و سرمایه‌گذاری روی تیم‌های پایه متمرکز خواهند شد.
با این شرایط بازیکنان تیم بزرگسالان باریج اسانس می‌توانند با تیم‌های دیگر وارد مذاکره شوند و درصورت توافق به آن تیم‌ها بپیوندند.
شنیده شده است مسئولان این تیم در جلسه‌ای که در فدراسیون والیبال برگزار شد انصراف خود را اعلام کردند و خواهان حفظ سهمیه کاشان در لیگ برتر برای فصل آینده شدند که در روزهای آتی به صورت کتبی درخواست انصراف خود را به فدراسیون والیبال ارسال خواهند کرد.
تیم والیبال باریج اسانس کاشان در سال 1384 با مدیریت مرحوم حسین حجازی تشکیل شد؛ این تیم در چهارمین دوره حضور خود در لیگ برتر با به خدمت گرفتن مصطفی کارخانه و بازیکنان ملی‌پوشی چون مهدی مهدوی، علیرضا نادی، آرمین تشکری، فرهاد قائمی در کنار دو ملی پوش بومی خود امیر غفور و ناصر رحیمی‌پناه در مرحله گروهی مسابقات صدر جدول را به خود اختصاص داد تا در مرحله پلی‌آف با مصدومیت کاپیتان با تجربه خود علیرضا نادی شرایط سختی را پیش‌رو داشته باشد و در دو دیدار رفت و برگشت برابر تیم هشتم جدول تن به شکست دهند و به حداقل انتظارات برای حضور در نیمه‌نهایی دست پیدا نکند و زمزمه‌های انحلال این تیم قوت بگیرد.

دیدگاه‌ها