کد خبر : 1153852 | 31 تیر 1393 ساعت 09:52 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

بچیروویچ: از حالا باید برای جام جهانی حاضر شویم

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران پس از بازگشت به کشور درباره برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی برای جام جهانی و بازی‌های آسیایی صحبت کرد.

 بچیروویچ: از حالا باید برای جام جهانی حاضر شویم
مهمد بچیروویچ ، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران پس از بازگشت به کشور درباره عملکرد بازیکنانش در کاپ آسیا ، اظهار کرد: به نظر من ما با این که ترکیبی متفاوت از بازیکنان داشتیم، نتیجه‌ کارمان را گرفتیم. از بازیکنان ، مربیان و فدراسیون تشکر می‌کنم که در این مدت با تمام توان زحمت کشیدند تا ما بتوانیم به اهدافمان برسیم، این دور از رقابت‌های کاپ آسیا دشوارتر از رقابت‌های قبل بود و ما با ترکیبی از بازیکنان جوان و با چند مهره با تجربه به مقام قهرمانی رسیدیم.
او با اشاره به بازیکنان جوان تیم ملی ادامه داد: این بازیکنان رشد خوبی داشتند و باید با حضور در تورنمنت‌های مختلف تجربه‌های زیادتری را به کسب کنند. وقتی که می‌خواهیم بازیکنانی به عنوان پشتوانه آماده کنیم باید سعی کنیم تا آنها با تجربه‌تر شوند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران درباره برنامه تیم ملی در ادامه راه گفت: ما جام جهانی و بازی‌های آسیایی را پیش‌رو داریم. دو تورنمنت بزرگ که باید به خوبی برای آنها آماده شویم. هر کدام از این تورنمنت‌ها اهمیت خاصی برای ما دارند و هدف ما حضوری موفق در اسپانیا و کره جنوبی است. طبق برنامه اردوی در لهستان خواهیم داشت و پس از آن در استونی و اسلونی نیز تورنمنت‌هایی داریم تا جام جهانی بازی‌های تدارکاتی خوبی داریم و مطمئنا به هماهنگی بیشتری خواهیم رسید.
بچیروویچ در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانی که در کاپ آسیا به میدان رفتند برای جام جهانی نیز انتخاب خواهند شد یا نه؟ بیان کرد: ما بازیکنان آماده و خوبی داریم. همه ملی‌پوشان به اردو می آیند و تمرین می‌کنند. من از عملکرد بازیکنانم در کاپ آسیا راضی هستم، از این به بعد و با اضافه شدن دیگر بازیکنان به تیم باید بیشتر و بیشتر تلاش کنیم. ما برای جام جهانی بازیکنان آماده و قدرتمند را انتخاب می‌کنیم . مطمئنا این بازیکنان که در کاپ آسیا به قهرمانی رسیدند نقاط قوت خودشان را به من نشان دادند و حالا کادر فنی نگاه ویژه‌ای به آنها خواهد داشت، اما در ادامه مسیر نیز همه باید تلاش کنند و کادر فنی بهترین‌ها را انتخاب می‌کند.

دیدگاه‌ها