کد خبر : 1164451 | 05 مرداد 1393 ساعت 11:08 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیروانی: با درخواست دایی آمدم

مربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من با درخواست شخص علی دایی به این تیم آمدم و امیدوارم در فصل جدید بتوانم به تیم محبوبم کمک کنم.

پیروانی: با درخواست دایی آمدم
افشین پیروانی در مورد علت حضورش در پرسپولیس اظهار داشت: من با درخواست علی دایی به پرسپولیس آمدم. با دایی دوستی قدیمی دارم و فقط نیتم این است که به تیم محبوبم کمک کنم. من عاشق پرسپولیس هستم و این را خیلی‌ها می‌‌دانند. امیدوارم بتوانم در کنار دیگر اعضای پرسپولیس روزهای خوبی را در این تیم تجربه کنم.
به نقل از تسنیم، وی در پاسخ به این سؤال که «آیا با توجه به سابقه سرمربیگری در پرسپولیس، برای آمدن به این تیم به عنوان مربی تردید نداشتید؟»، خاطرنشان کرد: من در سال‌های گذشته علاقه‌ام را به پرسپولیس ثابت کردم و به هیچ عنوان برای آمدن به تیم محبوبم به این فکر نکردم که قبلاً سرمربی پرسپولیس بوده‌ام. هیچکس هم به خودش اجازه نداد در این خصوص با من صحبت کند. من به پرسپولیس آمدم تا به تیم محبوبم کمک کنم.
مربی پرسپولیس در مورد اینکه می‌‌گویند جانشین کریم باقری در پرسپولیس شده است، گفت: فقط باید بگویم که کریم باقری یکی از اسطوره‌های پرسپولیس و فوتبال ایران است و من همیشه برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.
پیروانی در خصوص شرایط فنی پرسپولیس هم گفت: قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم فکر می‌‌کردم با جدایی چند بازیکن شاید این تیم ضعیف شده باشد. وقتی در تمرینات حاضر شدم نگرانی‌ام برطرف شد. پرسپولیس تیم خوبی است و بازیکنانش با انگیزه زیادی تمرین می‌‌کنند تا بهترین نتایج را در لیگ برتر بگیریم.
وی در مورد بازی اول پرسپولیس مقابل نفت اظهار داشت: همیشه بازی‌های ابتدایی هر تورنمنت سختی‌های خاص خودش را دارد اما بازیکنان ما آنقدر آماده هستند و انگیزه دارند که از سد نفت بگذرند.
مربی پرسپولیس درباره جدایی خلعتبری، حسینی و احتمالاً پولادی از پرسپولیس و تأثیر این مسئله روی روند کار سرخپوشان خاطرنشان کرد: هیچ بازیکنی را نمی‌شود به زور در تیمی نگه داشت، چون باشگاه محدودیت‌های خاص خودش را دارد. شاید این بازیکنان دوست داشتند در پرسپولیس بمانند اما وقتی تیم‌های دیگر چند برابر پول می‌دهند بازیکن هم باید فکر آینده‌اش باشد.
پیروانی در خصوص احتمال حضور میشائیل اومانا در پرسپولیس گفت: بازیکنی که در جام جهانی بازی کرده می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و مفید باشد.

دیدگاه‌ها