کد خبر : 1164900 | 10 مرداد 1393 ساعت 00:10 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

چمن‌گلی: قهرمانیِ جهان را نشانه گرفته‌ایم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: با برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم و آمادگی که از بچه‌ها سراغ دارم، قهرمانی در جهان را نشانه گرفته‌ایم.

چمن‌گلی: قهرمانیِ جهان را نشانه گرفته‌ایم
  عبدالله چمن‌گلی در خصوص آمادگی فرنگی‌کاران جوان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان گفت: از زمان قبول مسئولیت در تیم جوانان دو برنامه را برای این تیم در نظر گرفتم که به فدراسیون کشتی هم اعلام کردم؛ برنامه کوتاه‌مدت ما حضور موفق در مسابقات آسیایی و جهانی 2014 و برنامه بلندمدت قهرمانی جهان در سال 2015 بود.
به گزارش فارس، وی ادامه داد: 6 ماه از برنامه ما می‌گذرد که خوشبختانه به 90 درصد از هدف‌گذاری‌هایی که در این برنامه انجام داده‌ایم، رسیده‌ایم و نمره قابل قبولی هم کسب کرده‌ایم، هر چند که هدف اصلی در برنامه کوتاه‌مدت ما موفقیت در مسابقات جهانی 2014 و برنامه اصلی در هدف بلند مدت قهرمانی جهان در سال 2015 است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان تصریح کرد:‌ در برنامه‌هایی که طراحی کرده‌ایم ضمن اینکه قهرمانی در سال 2015 جهان در دستور کار ما قرار دارد، از پشتوانه‌سازی برای کشتی فرنگی هم غافل نبوده‌ایم و پشتوانه‌های خوبی را مانند پیام بویری و فرشاد بلفکه به کشتی فرنگی معرفی کرده‌ایم. ضمن پیگیری کسب نتیجه از پشتوانه‌سازی هم غافل نبوده‌ایم و نیستیم، هرچند که تمام هم و غم ما در قهرمانی در کرواسی است و آن را نشانه گرفته‌ایم، اما برنامه اصلی ما قهرمانی در سال 2015 در جهان است. البته قرار گرفتن در سکوی جهانی در امسال می‌تواند برای ما قابل قبول باشد.
چمن‌گلی با بیان اینکه فرنگی‌کاران جوان از نظر آمادگی در شرایط بسیار خوبی هستند، گفت: در روند آماده‌سازی تیم از مباحث علمی و آکادمیک استفاده کردیم، از نظر وزن کم کردن هم مشکلی نداریم و کشتی‌گیران ما اغلب کمتر از 4 کیلوگرم اضافه وزن دارند که طبیعی است. روی آنالیز مسابقات حریفان هم کار کرده‌ایم و بچه‌ها را از نظر روحی روانی آماده کرده‌ایم.
وی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند نسبت به سال قبل مدال بیشتری می‌گیریم یا نه، گفت:‌ با توجه به شناختی که از بچه‌ها دارم، احساس می‌کنم مدال‌های بیشتری نسبت به سال قبل بیاوریم. تمام تلاش و هدف ما سرافرازی ایران عزیز است. باید از زحمات مسئولان فدراسیون کشتی و کارمندان خانه کشتی که تمام امکانات مورد نظر را در اختیار ما قرار دادند، تشکر کنیم. امیدوارم با قهرمانی در جهان زحمات این عزیزان را جبران کنیم.
چمن‌گلی درباره حادثه‌ای که برای یکی از اعضای تیم ملی کشتی جوانان پیش آمد، گفت: از این موضوع بسیار متاسف هستم. خواجه‌وند از کشتی‌گیران با ادب و خوب تیم بود؛ همه دعا می‌کنیم تا حسین هرچه زودتر به اردوی تیم ملی برگردد. از زمان وقوع حادثه کنار کشتی‌گیر حضور داشتم و دعا می‌کنم که خداوند حسین را به خانواده‌اش و جامعه کشتی برگرداند. مسئولان فدراسیون تمام تلاش خود را برای بهبودی خواجه‌وند به کار بستند.

دیدگاه‌ها