کد خبر : 1167223 | 25 مرداد 1393 ساعت 09:55 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

اعضای جدید کادر فنی آتزوری مشخص شدند

آنتونیو کونته دستیاران خود را برای هدایت تیم ملی ایتالیا مشخص کرد.

اعضای جدید کادر فنی آتزوری مشخص شدند
سرانجام آنتونیو کونته، سرمربی پیشین یوونتوس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا انتخاب شد. او که در سه سال گذشته با یوونتوس قهرمان سری A شد، برای هدایت آتزوری دستیاران قبلی‌اش در تورین را فراخوانده است.
به گزارش تسنیم، کاپیتان پیشین بانوی پیر که روز گذشته (جمعه) رسماً جانشین چزاره پراندلی در نیمکت تیم ملی ایتالیا شد و سه‌شنبه این هفته در مراسم معارفه خود شرکت خواهد کرد، پس فردا به طور رسمی کارش را به عنوان سرمربی لاجوردی‌پوشان آغاز می‌کند.
طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی، کونته، آنجلو آلسیو و ماسیمو کاررا، دو دستیاران اصلی خود در یوونتوس را برای فعالیت در کادر فنی آتزوری فراخوانده است.
مربی بدنساز لاجوردی‌پوشان هم پائولو برتلی، یکی دیگر از چهره‌های آشنا برای هواداران یوونتوس است. او در سال 2014 برای دومین بار به عنوان بهترین مربی بدنساز ایتالیا انتخاب شد اما در کمال تعجب یوونتوسی‌ها او را در تابستان امسال اخراج کردند.
کونته هنوز در پی یک جذب یک مربی باتجربه برای دروازه‌بانان تیمش است که هنوز از هیچ شخصی به عنوان گزینه محتمل او نام برده نشده است. در یوونتوس کلودیو فیلیپی مربی دروازه‌بانان بانوی‌پیر بود که سران باشگاه طبق درخواست سرمربی جدید تیم، ماسیمیلیانو آلگری، او را در سمت خود ابقا کرده‌اند.

دیدگاه‌ها