کد خبر : 1171043 | 15 شهریور 1393 ساعت 16:52 | 98.9K بازدید | 0 دیدگاه

حمله والیبالیستها به باشگاه پرسپولیس (عکس)‎

باشگاه پرسپولیس به تیم والیبالش که نزدیک به یک دهه قبل فعالیت می کرد نیز بدهکار است و اگر این بدهی را تا 48 ساعت آینده نپردازد، ممکن است باشگاه از سوی شاکی پلمپ شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال پرسپولیس در سال 83 و در زمان مدیریت حجت الله خطیب تشکیل شد و مقرر گردید هزینه های آن توسط باشگاه به سرمایه گذار داده شود.این تیم شروع بسیار خوبی داشت و پس از قهرمانی در لیگ تهران، فاتح سوپرلیگ و لیگ برتر نیز شد. خطیب در آن زمان به سرمایه گذار گفته بود که آنها هزینه کنند و باشگاه پولش را بدهد؛ اتفاقی که هرگز رخ نداد.

به نقل از خبرگزاری دانشجو این مطالبه از زمان برکناری خطیب ، توسط کلیه مدیران پرسپولیس ؛ از انصاری فر تا رویانیان به تعویق انداخته شده تا نوبت به رحیمی برسد که در اوج بی پولی است . در روزهای گذشته ورمقانی سرمایه گذار تیم والیبال پرسپولیس نامه ای که گودرزی، وزیر ورزش در آن دستور پرداخت مطالبات والیبال را داده بود، نزد مدیرعامل پرسپولیس برد، اما رحیمی پس از چند روز فقط 10 میلیون پرداخت کرد و در نامه ای به وزیر ورزش اعلام کرد که در واقع توان پرداخت آن را ندارد.

ظاهرا بعد از این فعل و انفعال به ورمقانی گفته شده که وی می تواند در صورت صلاحدید از پرسپولیس شکایت کند. حالا این شکایت صورت گرفته و اگر باشگاه پرسپولیس تا روز دوشنبه بدهی 330 میلیونی به سرمایه گذار والیبال را پرداخت نکند، امکان پلمب شدن باشگاه بسیار بالا است.

دیدگاه‌ها